Aug 19, 2009

turn adik lak ..

ni masa ari ahad..
turn adik lak ..aka asyraf..
anak bujang aku yer..mesti ramai tak tau ..
yang aku dah ade anak bujang dan anak dara ..
rupanya susah nak pilih baju utk anak bujang nier
utk akak senang skit.,..
kadang hangen gak aku tunggu dia pilih ..kita pilih dia tak berkenan..


adik wit akak..
diaorg nie beza ngam2 setahun jew..


baju akak sponser by ms jiejie..
thanks ms jiejie...


lepas dah penat sopink bagai ..
fir mesti mintak upah ..
dia apalagi ingat makan je ler..
kali nie dia nak makan pizza ..lak..
layan pizza...


nie adik ngn salah satu baju dan suar yang dia pilih ..
nanti ..nak raya nanti lagi sepasang lak ..aritu beli 3 pasang tshirt sepasang seluar jer..
nanti nak cari lagi satu seluar jeans lak ..

beli kan baju adik je dah beratus..huhuuhh..
nie le kalo anak2 dah meningkat dewasa..memasing dah pandai bergaya..

56 comments:

rosesrosz said...

haih!tkejut sy-akak ade anak2 bujang n dara yeeee

:)

atty's said...

rosesrosz ~ bak mai lah link..u..

aah kty mmg dah ade anak bujang ngn dara..

momguess said...

mmg mcm ni kan
kalo ader ank dah besar
ina pon blom beli lagik
tuk aiman tuu
kkdng baju die
lebih mahal dari kite
ahakss

Dee said...

gitulah kty shopping anak bujang n dara ni..mmglah ada taste masing2..masa kecik kita soh pakai apa pun x kesah...lawa baju akak tu..kenan aku tgk..kehkehkeh..

Kaseh said...

awal da beli baju raya.. tapi tu la kalau beli lambat kang kelamkabut pastu ramaiii giler org..nak memilih pun takde semangat.. anyway lawa n comel2 anak kak ty...

mEiZ SHA said...

wah bestnyer da soping raya nie..:)

Lina said...

bkn anak bujang je pandai pilih sendiri anak dara saya qistina tu pun dah pandai pilih baju sendiri... klu bw dia sekali shopping alamatnya berkurunlah nak beli baju

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh...da sopim sakan da k.ty kiterrr...

Hezesuze said...

haaa baru nmpak anak teruna kty yg sorang ni..ishh lagik sejibik cam kty kan kan...

ermm mmg payah nk carik bju 4 dak2 teruna ni...asyik2 tshirt n jeans jek...ermm

ibu_umairah said...

best nya...dah beli baju raya!!!!kite tak beli lagi

[-suziey-] said...

muka adik copypaste cam muka fir la..ekke;D

~Eila @ Along~ said...

salam kakty..wahhh dah memborong tuk raya...syoknyeeee...kedai tu kat mana kak...lepas blk dr umrah nanti..harus terjah ni..hehe eila mmg dah biasa beli je baju raya..dr dulu lagi...

kakyong said...

waduh kakty.. dah ade anak bujang juga.. ingatkan kakak sorg jer yg anak dara besor kakty..

sorry lah kakty, lama x blogwalking.. bz.. mcm2 hal lah kak.. btw, selamat menyambut ramadhan ya...!!

zh-ena said...

ader ank bujang mmg mcm tu..nak pilihan sendiri dan yg pasti harga mmg gempak..mcm adk ena hehehhe

mummYaeesh said...

ni yg low profile tu k.ty ek??

jgn kata anak bujang.. dak yaeesh tu pun da pandai nak pilih baju tau!ahaks
bdk2 skang mmg advanced..klu weols dulu jgn haraplah..terima la seadanye..woohoo

atty's said...

eila ~ kedai yg kat sek 8 tu kat seblh lita alis..

p-na mama oja said...

wahh.. dah ada anak dara & bujang tp maks muda remaja lg.. tu yg bagus dpt anak awai2 no akak.. senang dah boleh jd geng...

~p-na ank sorg pun berjam jugak pilih baju ank..

Anie said...

dah besar lah anak dara dgn bujang kty...kejap lagi dpt menantu lak..he..he...

atty's said...

pna ~ hehe..fir tu pun kalo pilih baju banyak songeh ..

anie ~ nanti kalo kty kenduri jgn lupas dtg tau ..wahahahhaa

ArPeGGiOS said...

wah... dah soping raya.
anak-anak dah lepas. kty punya bahagian dah ke lom ?

JuJue said...

re : baik doktor!!!

alamakkk cun nyer anak dara dia...

atty's said...

miza ~ kty nya nanti pow along

jujue..kalo ko ade anak bujang ko adik ke..leh kita bersedara ..

genny da bomb said...

kak ty,anak dara kat ty tu cun gak weh..hehehe..saya lom beli baju raya anak lagi..sendiri punya dah siappppp hahaha

mamaadam said...

ayayo dah dekat nak raya ni, kopak la baju raya lum abis beli lg.. sonok kty kuar anak beranak..

atty's said...

genny ~ cun cam mamanya tak .

finee ~ kan senang nak bawa si adik tu kuar..tu sbb nak beli baju dia..yg dia ado..

rasp said...

kita serupa lah sis, anak2 dara i pun senang gak nak pilih baju TAPI anak teruna i yg sorang tu..agak sukar...last2 suruh dia dgn SH gi cari, w'ouls gi lepak minum2 kat mana2 hehehehehe

atty's said...

rasp ~ tu ar..hangen gak ngn adik..susah betui nak buat pilihan

Faizah_Haris said...

amboi3.....persiapan awal dah nie.....silap ariblan terpakai gak kang ni...heheh

neezareef said...

elok2 lapo trus jd kebulur tgk pizza...

atty's said...

faizah,takde sapa yg berani nak pakai ..mamanya garang

za ~ aku sendiri lapo tgk pizza ko

atie said...

dah shopping ty, dah besar anak dara dan teruna atty yer, boleh dah harap tolong mak kan.

FIESYAH said...

besar-besar dah ye anak akak!...awal dah beli baju raye...syah ni x wat pape pun g..bile lah nak shopping raye ni?

zeela zaynal said...

aikk..ada anak bujang & anak dara rupanya..ingatkan fir sorang je anak akak!

anyway..ur son & daughter really² looks like u la akak..hehe! mcm biskut!

Nurhayati said...

wah soping raya yer...

Mrs LVoe said...

makin lama baju budak makin mahal.. mahu tkoyak poket.

ratna said...

bila pulak saya nak menyoping tuk anak2 ni..? keadaan skrg ni amat sukar kitaorang nak kuar.

CT NORAMIZA said...

kak, bestnya anak dah besar2, dah boleh buat kawan kan? :) hehehe...

Nana said...

amboi soping sakan ek

CaMaRPuTiH said...

skang nih baju budak2 lagi mahal dr makpak dia. adeeii... fenin. ni nasibla anak acha tenit lg... mak yg terlebih. :)

mama iqa said...

anak no 2 ni ramai gak yg panggilan manje nya kat umah 'adik'.

saye le tu slh sorg! hehe..makin beso anak, makin byk nk pakai duit kan kak?

atty's said...

tu ar mama iqa...lagi besau anak lagi besau duitnya

acha ~ tu ar baju budak lagi mahal

nana ` takde sakan sangat ..hehehe

jane_doe3328 said...

wawaawwawa..lam pantang neh sumer nampak sedap

NONIE AZIZ said...

saya tak habis lagi beli baju budak2 ni..

aryllia said...

wah..dah shoping raya..,eii..k'atty dah ada anak remaja la...sepasang lak tuh,dah besar mesti nak ikut gaya sendiri..kecik2 blyer arr pilih yg kita suker.dah besar nie...sedai wang la..kita...

atty's said...

jane ~ takpe abis pantang nanti balun ..semua

nonie ~ tak pe sempat lagi .nak sopink..byk masa lagi

aryllia ~ itu ar..tinggal sediakan duitnya jew..

nURmALa mAZLan said...

dia dah besar tu kty..dah ada citarasa sendiri.hahaha~

atty's said...

mala ~ tu lah ..

a-as said...

senangkan sis shopping awal2..
seronok jer tengok anak2 dah besar2 mak pun boleh rileks dah :)

Redbloodsnow said...

rupernyer ade anak bujang n dara gak. ingatkan si firdaus tuh sajork ank akak taw. kejut org..

btw, sweet giler weh ank dara akak...weeewiittttt.

atty's said...

a-as ~ tu lah..nanti time pose..mama ngn ayah dia je dating

zie ~ hehehe tua dah kty nie ..hehhehe

Uncle Dol said...

kty, bila turn uncle dol lak..? hakhakhak... =P

Syima Syaz said...

mcm tuh lah mak saya rasa dulu..
jeans nak levi's, baju nak atleast padini...tpi saya ok skit,tak kejam sgt..
adik saya kejammmm.....mentang2 anak last.baju nak beli kat topshop...huhuhu!

atty's said...

uncle dol..pakai kain pelikat lalalalaa..jew..

syima~ huhuhuh..kty dulu pun tak kejam..yg murah2 je .asal ade..

CuTeMiUt78 said...

biasa la kty.. budak2 yg dah meningkat remaja ni memang nak ikut taste dia je kan.. takpe la kty.. sekali sekala gitu.. :D

Izan said...

lawa la anak kakty yang sulung tu. ada iras2 kakty... =)

eedany said...

samalah dengan adik lelaki saya yang umur 14 tahun tu kak.

baju raya dia lebih mahal dari baju raya saya. Semuanya nak berjenama. Kalau saya ni chop duit tak per jugak. hehe.

tak per bagi chance budak2 meningkat dewasa.

:)