Aug 25, 2009

Hati Ku berkira-kira

Sebenarnya dari semalam hati ku mcm gundah gulana..
dalam pala otak aku nie dok pk ..harus ke aku berhijrah ..
ntah ler...aku masih dok berkira2 lagi nieh ..

biarkan tuhan yang menentukan perjalanan kehidupan aku ..

29 comments:

♥cybermummy♥ said...

Salam katy ,nak berhijrah ke mana ?
semoga katy akan dapat jawapan yg tepat untuk keputusan yg besar ni .
Saya doa kan yg terbaik untuk katy sekeluarga :D

Lina said...

nak berhijrah ke mana tu kak ty... nak bertuko keje ke... bgtaular nanti ek...

prebetsabu said...

hijrah itu pengorbanannnn...
hijrah itu perjuangan...
hijrah itu persaudaraan...
hijrah membentuk perpaduann...

Nurhayati said...

akak dapat better offer yer

Ms.Lilies said...

apa pun moga akak hepi n tenang slalu

Dee said...

kalo better offer apa salahnya berhijrah kty..

Abang Long said...

Tanya pada tuhan. Solat Sunat Istikharah.

mamaadam said...

kak nak hijrah ape ni, umah ke,keje ke, atau ada ape2 yang lain... semoga kty dpt wat keputusan yang terbaik

Anie said...

nak berhijrah ker mana nih kty..

zh-ena said...

kak atty nak pindah keja ker??

honeylanz said...

pilih yg terbaik! Insya Allah semua ok

:: p R i n c E s S _ N :: said...

saba ekk k.ty..smoga bln mulia ni bg kte ptunjuk...

MuMMy 2 Haqq said...

nak berhijrah ke mane tu..?

atie said...

Nak berhijrah kemana atty, bagitahu ler....nak tahu nih.

Kaseh said...

hijrah mmg memerlukan pengorbanan.. kty pkkan apa yg terbaik utk kty n keluarga..insyallah apa juga keputusannya adalah dgn izin ALLAH..

masviona said...

nak hijrah ke mana lak nih kty oooiiii????neway weols doakan yg terbaik utk kty ye...:)

@--- Sueanne ----@ said...

xtau ape yg kty nk hijrahkan..hehe

bdway pikir baik2 n mintak pdgan org yg terdekat..
ape kebaikan..
ape keburukannye..
baru buat keputusan..

chayukk kty..:p

FIESYAH said...

hijrah ke mane?
jauh perjalanan luas pandangan

mama iqa said...

kak ty,kdg2 penghijrahan itu perlu dlm sesuatu masa..

Mrs Taj said...

klu penghijrahan itu membawa kebaikan y not, kn?

tp berhijrah ke pelusk dunia skali pun tp blogging jgn la ditinggalkan ye? heheh

jg diri

mEiZ SHA said...

dengar kata hati kak..
x semestinya ikut hati tu mati..:)

ape pun istikarah kot kalau nak lebih tepat
all da best kakak sayang
;)

LotsOfLove-Pearls said...

berhijrah?

g mana kak..?

Mama_Aqish said...

nak berhijrah ke mana tu???kita pun tahun depan nak berhijrah rumah

CuTeMiUt78 said...

alamak kty.. nak berhijrah kemana plak ni..

Umi_Aliesha said...

Salam...k ty...ahems...dpt erk? buat istikharah key...kalo nak puas ati list down pro n cons sesuatu tuh...umi dulu pernah gini..yg pasti semenya ada hikmah disebaliknya..mungkin x rs sehari dua tp in long term...anyway...semoga dpt yg terbaik..

IEYNA said...

uiksss....nk berhijrah mana kak aty..

DYLA said...

kak,
ikut kata hati....

[-suziey-] said...

tawakal je kty..kalu dh rezeki katy ditpt lain pasti Tuhan gerakkan hati..tp kalu sy mmg suke berhijrah..sy jenis cpt busan..ekek;D

adenium said...

kenapa nih kakty... sound serious... apapun.. semoga allah memberi petunjuk yang terbaik untuk kakty.. :-)