Jul 18, 2009

Masih Adakah Peluang ke 2 untuk ku

Bila kita lepas kan sesuatu itu..
yang amat kita perlukan..kita idam kan..kita impikan..

masihkan ade peluang ke dua lagi..untuk kita ??????????

tapi aku tetap berharap & berdoa
supaya masih ade peluang untuk ku..

p/s : doakan kty berjaya ye uolss

23 comments:

joegrimjow said...

sentiasa mengiringi

honeylanz said...

saya doakan akak success. Insya Allah.

zh-ena said...

semoga k.atty berjaya..

Softtouch [Hanim] said...

sy doakan utk akak. InysaAllah akan berjaya ok..

SyuQ said...

Insyaallah akan ada peluang yg seterusnya...

"yakin, usaha, doa n tawakal"

ZARA 札拉 said...

semoga berkesempatan lagi Kak Ty!

gambatte kak!

J@J@ / Bini The Rock said...

Iyer k.ty...
Inilah yg berlaku pd saya mlm tadi...ttg satu brg yg ign saya miliki...

nnt kan N3 saya ye...

hehehe..(saya amat lmbt utk menghapdet blog...)
sabarrr!!
:)

Ena Qaisya said...

aku taktau pe yg ko idam dan impikan tp aku pastinye sentiasa mendoakan agar ko dapat kembali pe yang ko nak sgt tu... AMINNN

mEiZ SHA said...

doa saya selalu untuk kamu.:)

atty's said...

to my friends..thanks uosl..sbb doakan kty ..

kty masih ade peluang lagi..cuma kena doa je..utk tau ..berjaya ke idak..

thanks again..

oli said...

saya juga doakan akak berjaya

Liza said...

liza doakan atty berjaya yer

atty's said...

tq oli..tq liza.muaah.korang..

♥cybermummy♥ said...

walau tak tau apa yg kty inginkan .
saya sebagai sahabat mendoakan yg terbaik untuk kty . :D

atty's said...

cybermummy.tq ..huhuhu..terharu ngn semua sahabat handai ku yg budiman..

adenium said...

all the best kakty.... semoga tercapai impian....

mummYaeesh said...

saje tau k.ty ni wat entry tergantung penuh misteri gitew... anyway semoga berjaya!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

apekahhh k.ty..???

neezareef said...

agak2 leh teka ke x nih

Umi_Aliesha said...

k ty...umi doakan k ty capai apa yg k ty impikan......k ty mesti dpt punyer...cuma cepat atau lambat ja tuh...

ct rahani said...

semoga segala impian k.thy tercapai.. amin..

CuTeMiUt78 said...

eemmm semoga ada peluang ke dua utk kty.. dan semoga tercapai apa yg diimpikan tu.. insyallah :D

Mrs Taj said...

insyaallah rezki takkn ke mana..tp klu tak dapat apa yg kite idamkan mgkn benda lain Allah bagi..