Jul 2, 2009

Malas pagi nie

Pagi ni aku bangun ..dengar mcm ari ujan.
tapi rupanya bukan..ade pipe pecah kat bawah umah aku ..
tapi cuaca pun mendung je tanda nak ujan .

lepas tu aku nak beli nasi lemak kat tempat biasa..
tapi..aku ternampak orang yang aku kenali ..ade beli jugak..terus kensel niat ..
aku takde masalah ngn orang tu..orang tu dulu ade kaitan dengan aku ..kira pernah ler ade pertalian darah ngn aku ..

Cuma kekadang kalo pagi -pagi..nie mood aku
nak bercerita..nak sembang2 tanya kabar tu.swing skit.
bukan tanda aku sombong..cuma kadang2 mood lom mari..

lepas tu pegi beli nasi lemak kat Sg chua..yang rm 2 apa lauk pun rm2 .
sebab semalam aku nak beli lauk rendang ayam..tak dpt..apa taknya..ade akak tu
beli sampai 3 ketui ayam dalam satu nasi tu ..mak aiih..ratah lauk je ko..

ari nie ..aku dapat rendang ayam..konyang peyut aku..
tapi aku makan je..air takdo..nak tercekik..lupalak stok air abis..peti ais pun kosong dah kat opis nie..dah aku makan takde minum air..

budak2 bawah datang suh diaorang beli kan aku air..nasib..kalo tak minum je air pipe
nak kuar ade keje ..kat opis lagi satu ..

37 comments:

rizz said...

ujan lbat r kak.kuyop smpai opis ni hehee

atty's said...

rizz ~ tu ar..lor nie pun ujan gak..

DaliaLiyana said...

kat puchong ni lebat...mmg malas je nak bgn....kalau la ahad ujan lebat cenggini kan best....:)

atty's said...

liyana..tu ar lebat sejuk nieh

mc'eja said...

smpi 3 ayam die..bela hantu kot.ahaha

ArPeGGiOS said...

perghhh kty...
pepagi dah pekena rendang ayam
murah lak tu..
bestnyer....

Lina said...

k.ty...besnyer rendang tu...murah la rm2 aper2 lauk...

Zanna_MamaBatrice said...

sedap nyer kak sejuk2 pekena nasi lemak lauk rendang.......terasa kat tekak hah !

Ena Qaisya said...

hahahaha mujur ko minum ayo..kalo idak yak keraih la ekekeke...

kojah said...

makan ayam 3 ketol??sure dh 3 ari dia xmakan...hoho

atty's said...

eja ~ tu ar..kty pandang ngn sayu je masa dia amik ayam itu

arrpegios ~ sedap oo

lina ~ tu ar murah jew

zana..sedap sesangat

ena ~ tp ari ni haus je sokmo

kojah ~ tu ar pasal..tah apa2

zh-ena said...

kat sini tak ujan..tapi mendung ajer la

atty's said...

kajang ujan lebat ena..

atty's said...

kajang ujan lebat ena..

ZARA 札拉 said...

huhuhu~

hujanlebat nih kak~

uhuks~

atty's said...

zara ~ tu ar..sojuk.lapo..haus.

MaMaQaYPo FaMiLy said...

ujan ker kat sana? Sini dah lama tak Hujan... Panas giler...

masviona said...

aah lah kak kat umah kita pun ujan gak pg tadi

rasp said...

a'ah sis, pagi nie mendung and hujan kan sis...

i pun pepagi kkdg mood off skit...
nak start 'enjin' slow skit kan kan kan...

atty's said...

eta ~ alhamdullilah ujan

mas ~ kty sampai je opis ujan lebat

rasp ~ tu ar pagi tade mood nak beramah mesra..

neezareef said...

yuhuu br dpt berwalking nih....jgn ar smpai minum air paip kty..wakakkakaa

atty's said...

za ` haus ko.mana tahan..suh za tapau horlick ais..taknak .

Ummibatrisya said...

kat sini pagi2 lagi dah lebat,

lama dah tak hujan, syukur kepada Allah :)

Softtouch [Hanim] said...

yelah kan pagi2 mana de ade mood..xpelah..

wa....mkn xde air, xpedas ke?. Nasib baik tak tersedak ke ape, kalu x minum air paip lah jdnyer

ikiqzana said...

pagi tadi rasa mcm suasana d cameron highland plak.. hehehe..

wah sis.. sedap tu mkn..??

cikbedahlaser said...

aah..lebat btol ujan...
nak x nak..kena redah jugak...
klu x lmbt le g keje...
hbs kuyup...
uhuhuhuhhu
nasib le..
klu nek kereta... redah jam n ujan plak...

baik redah ujan je...

atty's said...

ummibatrisya ~ bagus gak ujan malam tadi panas

zana ` tu ar zana sejuk bangat ni

pidah ~ kalo redah ujan cam citer industan skit..lagi kalo ade sarip..ehehehe.

atty's said...

tu ar anem..nasib tak pedas..huhuhu

Anie said...

rindu lah dgn nasi lemak

lynn said...

lyn dulu makan lupa minum air..sbb dulu xsuka minum air masak tp skrg bergelen minum air masak ni...
murah ler rm2 apa2 lauk pun..

Hezesuze said...

ujan? after anto anak g skolah terus blik smbung tdo...zzzzzzzzz

kul 11 baru bangun...wakakaka

:: p R i n c E s S _ N :: said...

N x sdar pon ujan....sbb bgn lewat..uhuuhuhu..

nURmALa mAZLan said...

sedap nyer kak makan nasi lemak ayam rendang..
kita pon cam tu kak..kekadang pagi2 mood x de lagi..so, cam malas nak buka mulut..baik avoid dari org kata nnt sombong x nak bertegur kan

niza said...

sedapnyer nasi lemak...terliur dah nih...

CuTeMiUt78 said...

wah.. apa2 lauk pun RM 2 henggit ya kty.. best la gitu kan.. emmm lama tak mkn nasi lomak.. lor sib baik ada budak2 tu, tlg belikan air tuk kty.. klu tak.. mau tercekik kan kak

[-suziey-] said...

ler...bole plak camtu..kty cover la muka ngn tudung..ekeke:D

kakyong said...

rendang ayam... ehh, lama dah tak buat rendang ayam nih.. kalo berkumpul ramai2 mesti best.. buat rendnag makan dgn pulut tanak...