Jul 18, 2009

Keje Kayuh Basikal

Sekarang bos aku punyai hobi baru ..
dari mula aku keje aku tau dia minat ngn bicycle.
tapi sejak akhir nie..lain macam dah .

kadang masuk opis kol 11...gitu
rupanya dia kayuh basikal g keje ..dari Taman Equin Serdang sampai le Ke Kajang nie ..
semangat betui bos kecik aku nie...

Caiyork bos..teruskan usaha mu..itu

21 comments:

Abang Long said...

Jangan biarkan dia berkayuh sampai kedalam pejabat.

mama iqa said...

ni amalan hidup sehat ni..hehe

bp@pengerindu.com said...

boleh jimatkan minyak.. hihi..

salam perkenalan dan Kalau ada masa jenguk lah blog saya. :) ok . ada free ebook.

ibu_umairah said...

wah 1 aktiviti yg mensehatkan badan....akak tak join ker?....hee.heee

ZARA 札拉 said...

giler ahh bos kamu kak!

penjimatan besar2 an~

Mrs LVoe said...

x bpeluh ker bos dtg opis?

mummYaeesh said...

dekat dgn uma weols la yerk??

bagus tu...disamping dpt sihatkan badan pastu dpt pelihara alam sekitar gak!

liwaniel said...

bagus nye bos kty..boleh menyihatkan badan...jimat minyak lak tu

Syima Syaz said...

uh bagusnye
saya sarankan kakak saya gi keja naik basikal je sbb ofis dia tak sampai keluar dari taman umah kitorang,tapi sbb dia tak reti bawak bassikal,drive keta gak.rugi sgt sbb bayar parking...

arnirina said...

mcm2 la pe'el org byk duit ni kan..?

Mama Azlina said...

wah jauhnya dia kayuh...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

perghh..N ko kt dm gym kayuh beskal ey lg..tp ko kt ua..x dapek aaa..

UnGu VioLet said...

huhu.. bagus tue.. akak tak join skali ker?

[-suziey-] said...

bos kty tu nk kurus ke? kekek;D

LotsOfLove-Pearls said...

bos ble masuk lambat xpe..

nk juga ada hobi cenggitu.
hehe...

neezareef said...

fuyoo..rajin bos
msti dia dah diagnose penyakit ni tu yg gigih kayuh sikal..hii

Umi_Aliesha said...

jauh tu....huhuhuhu..x sanggup den...naik moto pun rs jauh..inikan plak berbasikal...

ninie said...

wah selim melim nnti bosh kty tu...

Dee said...

kty..jgn dia smpi opis bau masham sudah..hahaha...

ct rahani said...

wah rajin sungguh bos akak berkayuh yer.. pasni akak leh ar join berkayuh skli.. hehehe..

CuTeMiUt78 said...

wah.. gigih bos kty kayuh beskal ya..emmm bagus2..