Jul 6, 2009

Aku nak marah jew rasanya


Tagged by Syanis

1) Bila last kena marah?
orang marah aku takde rasanya ..aku marah bos aku ade ler..ekekekke

2) Kena marah dengan siapa? Letakkan nama penuh beliau.
-

3) Apa tindakan anda bila kena marah?
selalu kalo aku kena marah..kalo aku mmg salah aku diam ar..
kalo aku tak salah..aku maki ar balik org yang marah aku tuh

4) Apakah perkataan pertama yang keluar selepas anda dimarahi?
selalunya aku diam je..ckp dlm ati..renung diri sendiri ..apa yg aku buat.
kalo aku bengang pun aku maki orang tu dlm ati aku jew ..takpun tulis je kt blog

5) Antara bentes kaki dengan pijak kaki, mana pilihan anda jika anda dapati anda tidak bersalah?
rasa dua2 pun aku taknak buat , aku buat cara aku sendiri

6) Rasanya, bila anda kena marah, anda akan lepaskan pada orang sekeliling kah? Atau siput tepi pasu? Atau pokok daun semalu?
selalunya aku diam je..malas nak kecoh2..aku citer pd org terdekat dan yg boleh harap..kan pd org yg jenis anggap diri dia mulia..aku tak suka citer pd orang gitu..selalu citer pada kwn aku yang aku anggap rock..org camnie bagi aku ..tak hipokrit..tak tunjuk alim.

7) Apakah ucapan anda kepada orang yang suka marah2?
lantak ko ler..ko nya suka ar ..ade aku kesah janji jgn marah aku sudah

8) Senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab tag ini.
aku nak tag sapa yg baca tag nie..


19 comments:

[-suziey-] said...

erkk seb bek sy xbaca..sy cuma tgk ape kty jwb utk soklan tag nih..so sy xkena tag kan..ekek:D

ZARA 札拉 said...

mana vleh tag gitu kak~
hahaha~
ngelat~

honeylanz said...

suspen je bc tajuk n3..katty nk maroh sape lok ni..rupa nye tag game..hehehe..dah terlangsung baca..harus la menjwb tag lak yea..."org memberi, kita merasa"..heheh nnt has buat ;)

MaMa aYiN_FaSHa said...

ala Kty..ieda baca la..tp ieda pon baru jer kena Tag ni dari neezareef..x sempat buat lagi pon..kira aci la yer...

Alexi said...

giler hebat ko ekk....marah boss balik...leh tiru skill niee...haahhaha

Ena Qaisya said...

ye!ye! mujur aku baca TAG ko so aku leh wat TAG ni... jadinyeee... aku tak perlu marah kat ko la ekekeke

DYLA said...

sama la kite kty, sy pun kalau org marah diam jer. lg2 kalau diri sendrik yg salah...

bagus kan kite.. heheh

neezareef said...

diam tu lebih baik dr berkata2 kan kty...kang klu tgh marah hambur kuar mcm2 la plak kang..hihi..

sape kwn yg rock tuh..hiks!

ninie said...

aramak..kalo baca kena tag ke....hehehhe... sabo kty ye...

atty's said...

suziey ~ wahahahaha ngelat

zara ~ apa lak tak aci..aci jew

has ~ hehehee..

ieda ~ leh sekali kan

alexi ~ alor kan selalu bos betui , lagipun bos fhm.org pompuan ni mood selalu swing

atty's said...

ena ~ buat na..

dyla ~ malas ar nak bising2

za ~ wahahhaha..tu ler diam lebih baik kan

ninie ~ kalo lom buek..buek tau ..

CuTeMiUt78 said...

oopppsss.... terbaca la plak.. makanya kena buat gak ya kty.. eemmm okies akan kita buat.. thanks kty..

syanis said...

yeeehhhaaaa... macih kak ty...... 100 markah....

atty's said...

buat rina..jgn tak buek

ain ~ wah markah penuh

sue's blog said...

laaa kena tag ker???..hehehe..nanti kite wat ye kak..thankssss...

sue's blog said...

kak..kite amik gmbar akk erk..nk link kn ke tag ni ke page akk..

FIESYAH said...

dah bc ni...kene wat tag ke? bleh2...

atty's said...

sue ~ amik le..amik semua

ct rahani said...

kena tag gak ngn ain.. masih utang tuh.. huhuhu...