Jun 14, 2009

NENEK TUA


Seorang nenek berusia 65 tahun melahirkan seorang anak. Rakan- rakannya datang berkunjung untuk menjenguknya. Ketika mereka ingin melihat bayi nenek tersebut, nenek itu berkata “Nanti dulu”. Beberapa minit kemudian mereka berkata ingin melihat bayi itu lagi.

Tetapi nenek itu tetap berkata “Nanti dulu”. Akhirnya mereka bertanya : “Bila kami boleh melihat bayi engkau..?” “Bila dia menangis”. “Kenapa kami harus tunggu sampai dia menangis?” “Sebabnya aku lupa.. dimana aku letak bayiku tadi..”



29 comments:

nenekrock said...

hehe nenek nyayok ke pelupa ni

Precious said...

Hih hih hih ... lawak pagi Ahad!

Yan said...

salam kakty.. mati2 ingt kesah benar.. baru nak tanye bersalin normal ke hehehhee

MaMa aYiN_FaSHa said...

kih..kih..kih..lawak2 tahap suria perkasa hitam nih..

Duke Luce Dell'amore said...

hahaha..
nenek tu nyanyok r plak..

lieya shayunk said...

haha...lawak2....blh plk x ingt ltk anak kt mna...nenek la katakan...haha...

MaMaQaYPo FaMiLy said...

hehehehe.... :P

sonata anak kancil said...

betul ke ni? sebab tu kalau dah berumur macam ni...dah kena 'pencen' beranak - tapi bercucu!!!

~~ciklinn~~ said...

mihahhahahhaha sempat mati anak dier kak..........

Deqna said...

boleh lupa? itulah tidak digalakkan nenek menimang anak.. menimang cucu boleh..hahahaha

atie said...

kelako sungguh nenek tuh ye atty, baby dia pun lupo muahaha...

leadleedeea said...

nenet zaman moden..hahah~!

kakyong said...

heheheh.. tumpang gelak sama... ;)

puspawarna said...

hahaha....nenek rock betoi 2....

Cikgu Ayu said...

hehehe lawak lak nenek nih..ksian bby tuh :)

FazidElias said...

ahahaha....tak tau nak kesian kat sape...nenek tu ke atau baby nye...lawak2

julie^beth said...

kalo baby kat tempat selamat takpe.. kalo tak, susah yu all.. kne tunggu berbau dulu mintak ditukar papers baru terjumpa baby tu..

somewhereibelong said...

hahah lawak giler.. :D

:: p R i n c E s S _ N :: said...

hohooh...ade je lawok2 k.ty ni...

honeylanz said...

hahahaha..cian anak nenek tu...

Kelebar Malam said...

ceh...tertipu lagi....ingatkn betol tadi...heeee.....

Nurhayati said...

kalau betul la umur 65 leh beranak lagi.. mmg superwomen la hihi

ct rahani said...

adeh la.. sakit perut pg2 nih..

Dee said...

kihkihkih..

CuTeMiUt78 said...

wakakakaka.. blh gitu la plak ya...

MaDihays{Ida} said...

hahahaha, dasat tul pelupanya..

neezareef said...

seb baik dah penah baca cter nih..

ღ lie _nurulz ღ said...

hahaha...lawak betul la..

mummYaeesh said...

cis