Jun 11, 2009

Aksi Orang sakit gigi





Nie Aksi fir..masa nak tgk wayang semlm..
senarnya fir nie sakit gigi..
2 gigi depan nya dah goyang..suh goyang sendiri malas..
jadiknya ari ni aku cadang nak bawak jumpa doc gigi..
harap dia tak takut jumpa doctor..sbb dia sendiri yg nak g jumpa..doctor gigi..

sok aku cuti ..nak luangkan masa ngn fir..kt umah..

38 comments:

Fauzieah said...

iskk..dgr nak cabut gigi jek..terus ngilu gigi aku..huhuhu...
nih tampalan kat gigi nih dah lama tercabut..bertahan jek..penakut tul laa bab2 nak jupe doktor nih..nak2 plak doktor gigi...tidaakkkk...

arnirina said...

alamak fir dah xde gigi nanti! Pagar dah roboh! hehehehe..

PerantauSepi1306 said...

uikssss mau pigi jumpa doc.. berani lah fir nie... cuba atty kasik makan ayam goreng.. mana tau tengah gigit skali keletuk patah gigi dia ;D

MaMaQaYPo FaMiLy said...

cian Fir.....

miezrina said...

ohooooo... berani dia nak jumpa doc gigi eh... baru betul anak jantan yer... ekekekkeke



psstt... baju tu... cam kenal jer... ekekekeke

Ena said...

kalo cmtu la ghupa dia sakit gg, aku pun tak wisau sbb muka cam tak sakit jek ekekeke

zh-ena said...

cian fir..

klu ena time kecik2 sggp cabut sendiri dr jumpa doc..gigih la goyang2 kan gigi smp la tercabut..pernah gak sangkut gigi tu ngan benang pastu tarik..

mesti ngeri jea dgr kan..tapi tu la sggp buat dr jumpa doc..time kecik dulu la

sonata anak kancil said...

Cian kat dia...sakit tu! dah ok ke?

CINTAMANISZ Lite said...

Ckp kat Fir; Budak lelaki mana leh takut jumpa doktor gigi...

CuTeMiUt78 said...

alahai cian fir... dah rongak nnti giginya..

oRanGeLiLY said...

baru jumpe dentist semalam..huhuhuh

oRanGeLiLY said...

baru jumpe dentist semalam..huhuhuh

[-suziey-] said...

klako plak muka fir..dok tahan sakit gg la tuh..haaha:p

joegrimjow said...

dlu masa kecik xley masuk ospital..

CT NORAMIZA said...

eee mengerikan bila dengaq nak cabut gigi, dulu2 ayah pasang benang kat gigi, pastu buat sendiri sampai patah, pastu arwah tok letak dlm abu :)

atie said...

lor...sian fir sakit gigi lak, ok kut kalau fir sendiri nak pergi dr gigi, jgn cabut lari udah...hihi

Nurhayati said...

sakit gigi ni memang kaco moodkan, itu la yang saya dgr dari orang.. tapi diri sendiri blom rasa lagi sakit gigi

sweetfiza said...

ish takut gak bab2 gigi ni...
ngilu semcam dh ni...
dlu time2 skola ngeri tul klu dgr org check gigi datang....

berani plak yerk fir nak gi jmpa doc. gigi tu ...
ke dah x tahan sagt kot tu ....

Dakjaat™ said...

bagi jumpa doktor baru tau takut. .ekekee! :p cabut lidah sekali .. ahhaha!

honeylanz said...

cian fir. x pe nnt tumbuh gigi baru.

lily lotus said...

bagusnya gi serah diri kat doktor

Mak Su said...

kesian, tentu dia saspen ek

Dj Epoi said...

Bagus.. arrrrr!!!!
Besuk CUTI boley touch up...lagi
Kalau ada yang berlubang...

Hehehehehe

Anie said...

bebudak kalau ajar dr kecik dgn doktor gigi dorang tak takut...


kalau yg tak pernah jumpa docotr gigi tu yg jadi dorang takut

atty's said...

zie ~ tu ar fir malas nak gygkan gigi..dia rela ajk jumpa doc..

arni & ena ~ hehehehe/...leh okeh je lagik tuh

ps ~ gud idea,nextime kty pratik..

z-ena && xt noramiza ~ sama mcm kty msa kecik..

anie..tu ar kan..

IEYNA said...

alahai ciannye fir kak....

so dh cabut lom tu :)

FazidElias said...

seriau plak dengar dr gigi...hehehe.. sebab tu fir ketap bibir camtu ek kakty

~~ciklinn~~ said...

alahai ciannyer fir.... comell ka tgok dia main baju kak yatt tu....

kak linn ingat nak joinlah yg titiwangsa 28hb nie.. akak kompom join kan..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

uhuuu...c budak manje....saket gg ke fir..meh kak n cabott kan....hohoho..

Mrs LVoe said...

sakit gigi lagi teruk dr jiwa kacau.

mummYaeesh said...

bagusnye fir minta nak jumpa doktor gigi!

tp takde rupe org sakit gigi pun..nampak manja jerk!hiks

adenium said...

sakit gigi takleh tgk wayang tau fir...

Yatie said...

teringta kecik kecik dulu... kalu gigi goyang...main cabut sendiri jer....

meleleh darah..
tapi bagus pergi jumpa doctor la

mama double A said...

hehe bab gigi2 ni sya takutttt

Yan said...

aiyerr cabut gigi.. buleh terbayang2 plak camne gigi goyang tuh.. tingat zaman kecik dulu... eiii seram ah..

Dee said...

baik buang eh kty..nti jd cam gigi dee..lapis2 cam kuih lapis..x cantik..hahaha..

ct rahani said...

cian fir sakit gigi ek.. ader mood lak nk tgk movie ek.. hehehe...

kakyong said...

masa kecik2 dulu, mak yg selalu tlg cabut kan gigi guna benang... huhuuuhhhh...