Jun 29, 2009

Ada Tetamu dari jauh

Sabtu 27 June 2009
Pagi seperti biasa aku keje ..
selalu ari sabtu aku sempoi je g keje..
tapi aritu aku pakai lelawa cam mak datin sebab ade wedding kat Putrajaya
Kol 11 lebih aku dah cabut..lepas tu amik akak..mak aku, maklong kitaorg gerak ke putrajaya.

petang lak sedang aku bersoping di Bintang..
utk beli bahan2 aku nak masak utk PortLuck Kat Titiwangsa tu aku dapat kol
dari orang jauh..rupanya Cik Wanie..kata dia ade kat Bangi..
terus aku amik dia..lepas tu kitaorang gerak ke Kajang..soping2 skit..beli apa yang patut
lepak2..dan minum2..

kat Secret Recepies..
CikWanie beli Brownies

malam lak kitaorang gerak ke Umah sepasang blogger ..rasa ramai kenali pasangan nie..
Masviona & Prebet sabu..lepak -lepak sambil dihidangkan mee goreng..lama gak lepak..dalam kol 10.45 gitu gerak ke pekan Kajang nak makan satay..
tapi malam tu Pekan Kajang..jem giler.
macam taknak kasi Cik Wanie makan satay je ek..huhuuh..ponek acik berpusing2..cari parking nak dkt 1/2 jam..lepas tu Masviona kol..kita tuko tempat ke Fasa 1..

Terus g Fasa satu lak..masa tu pun dah kol 12.am..
kitaorang customer yang palin last..sekali..
dari kajang nak ke fasa 1..aku rasa mcm nak balik kampung...
tapi apa pun malam tu happening..thanks to MASVIONA.COM..banjer kami satay..
Avin Damia..teror budak kecik nie makan satay ruponya..

22 comments:

Ena Qaisya said...

atty..ko dah sihat?
aku harap ko sihat sesgt sebab risau gak aku kalo demam berpanjangan ni.. jaga diri ek

FIESYAH said...

sis bejalan je lah ye 1 ari tu..mkn2 kenyang perut

mc'eja said...

jauh nyer dr kajang ke bangi semata2 nk mkn satay. sanggupkan..sbb satay situ mmg sedap.

Dee said...

amboi2 kty..sakannyer..dh sihatlah tu ye..syioknyer dpt lepak umah mv lg..

CuTeMiUt78 said...

amboi2 kemain lagi kty yo.. heh..heh..heh.. sakan mkn satay tu.. :D

Hezesuze said...

alah demam ngengada tu...larikkkkkssss

*ayu* said...

comeyl kan damia??
eeii.. geram!

sweetfiza said...

dah sihat yer k.ty...
alhamdulillah...

kemain lg jalan2 cari makan yer ...
hehehee....

sue's blog said...

bestnye kak..jln2..lagi2 jmper rakan blogger..nak singgah jap kt web blogger2 yg akk jmper ri tue..mesti ade entri yg same..hehehe

mummYaeesh said...

ooo da gather2 dulu ghupenye ek?? nape tak panggil bleh tumpang sekaki mkn satay..hiks!

ye dak damia tu mmg pandai mkan kekdahnye..woohoo

rasp said...

amvoi k.ty...bestnya...
small gathering dulu sblum big event ek...

~~ciklinn~~ said...

wah meriahnyer kak... seronok jumpa kwan2 blogger kan...

alahai kak linn hari ahad tu kan kat bangi rasa nak terbang2 jer kat titiwangsa tu...... tapi apakan daya...huaaaaaaaaaaaaaa

cikbedahlaser said...

berjalan saje ye kak....
sy sbtu dok umh je...

ari keje dok merayau...
bile sabtu ahd..
dok umh..
terbalik lak...

De' Sal said...

Atty dah sihat yerk,amboi seronok jumpa member sambil makan2 satay lagi tu.

Dah lama tak makan satay kajang tu,terliur plak weh...

julie^beth said...

haruslah makan satay dah alang2 ke kajang kan.. hehe

PerantauSepi1306 said...

uikksss cik wanie leypak umah atty yek... nest nyerrr

masviona said...

saya pun terkejut kak tak sangka lak damia dah pndai makan satay....huhuhu but sian kat fir dia tak dpt pun merasa satay tuh...huhuhu

Wawa_Nadwa said...

ngedate tak ajak.
=P

:: p R i n c E s S _ N :: said...

uhuu....ke sana cni k.ty...da sehat laa ni...

kakyong said...

kakty,
dah sihat ke masa tu... baiknya kakty, sungguh2 meraikan kawan2..

ct rahani said...

ermm... dapnya satay..

neezareef said...

ewah2...bejalan mkn2 syoknya