May 14, 2009

ujan lebat -Accident

MeMula kan depan proton..
,dah ler situ memang ari-ari jem kan..
tah camner..kete itam tu leh sangkut lak kat lori..
tak tau ler..dented ke idak..
dah tau lori tu besau , gatal-gatal nak dkt jugak sapa suh..


kejadian ke 2..
masa aku baru lepas balik darI Ameralli..
masa ni time org kilang balik keje..
camna tah..kete viva putih tu leh naik atas tu..aku malas ar nak pk..
peyut pun kenyang...capek lagi drive jejauh..
masa kejadian ujan dah benti dah..

16 comments:

fiesyah said...

semalam rase ari accident kut...smlm mase syah blk keje pun ade accident kat seksyen 3 BBB, remuk gak ar kete tu antara teksi ngan vios...kin jugak ujan lebat smlm tu...pemandangan x jelas...

mummYaeesh said...

ish..seriau tgk accident ni!minta dijauhkan..
paper metro arini pasal accident masuk sungai tu..kesiannye la..baru 19thn..nak ziarah atuk meninggal tetiba dia pun ikut skali!alfatihah

joegrimjow said...

ade org maninggal ke/

atty's said...

fiesyah..kat sek 3 pun ade jugak..byk tul bangi kes accident semlm.

watie ~ tu ler.ade baca..sian..al fatihah..

Na Shari said...

Terkejut Na...Ingatkan akak yg eksiden...

[-suziey-] said...

ish nk gelak ke nk syian eh yg kete itam tuh..adeiii..tp mgm takutla skang ni..eksiden je sana sini..smlm nk balik pn nmpk eksiden kt npe hiway..nmpk org pegang plastik itam tgh kutip ape tah sepanjng jln eksiden tu..ramai giler org..rs mcm kutip organ yg bersepai kot..huhuhu..ngeriii

Corey said...

ngeris.. tekejut gak baca topik ingatkan something happen to u.touchwood. thank God!

Liza said...

Kalau hujan jer memang ade jer accident...

Sorry yer atty, lama menyepi, sibuk bangat, harap not too late to wish happy mother's day to you

ibu_umairah said...

salam atty....hati2 yer bila balik keje?bawa kete baik2....

rasp said...

kkdg kita drive dah baik bebenor tapi unsur2 luaran leh gak bawa padahnya kan sis...

neway, safe driving and alert alwiz!

atty's said...

joe ~ nasib tkde le..smlm..

na & corey ~ alhmdulillah kty takde pe..

liza ~ same to u..happy mother day..

ibu umairah ~ u take care too..tau

rasp ~ betui tu sis..u pun bawak kete ati2 ye

zh-ena said...

dimanerkah pemikiran driver2 itew kan..

julie^beth said...

nak cepat kot, sampai terbang atas divider

neezareef said...

byk no kejadian ala2 accident ya

lie_nurulz said...

alhamdulillah..
risau baca tajuk entry nih..

tu pehal agaknya viva sampei naik atas divider..huhu..
kes ngantuk agaknya..hujan2 tuh

CuTeMiUt78 said...

ish.. ngeri aarr bila tgk accident ni.. rasa menggigil pala lutut ni hah