May 15, 2009

semalam bzios

Semalam..dalam kol 12.30pm.
aku kena kuar lagi ..
sejak akhir-akhir nie banyak skit keje..
sbb bos pun tarak kat opis..jadinya aku kena ganti..ar..


semalam tghari aku kuar lagi g Maybank Serdang
buat TT..lagi..
..kena jumpa customer kt area kawasan perindustrian..
pass barang..
aku lupa je..tiap kali lalu situ kol 1..
budak sekolah balik..
JEMM.....huhuhuh..lama aku terkandas depan sekolah tu..
konon nak cepat..udahnya lambat jugak..

masa tgh bhusan dalam kete
ade cina nie kol..nak kasi cek..(kan aku nya yer..hehehehe company punya)
ngn ajak aku makan ..sekali..mmg bagus sangat ler..
..aku jumpa dia
kat Saripah Sek 7 BBB..kedai lama tu..

aku order air nie..masam2 manis..i like..
air saripah special

bila sampai je nasi ayam..tgk alamak mcm tak cukup je.
ke aku yang kuat makan..ekekkekekeke..belasah je ler..

lapo giler..ngn kepenatan ke hulu hilir
lepas tu aku terus balik umah ..

22 comments:

watie said...

air saripah...heheh...
eskrem ke atas tu kak..
nampak sodap siot..

mamaadam said...

Wah kty air tu nampak sedap arrr tapi nape nama dia air saripah ekeke

atty's said...

watie ~ aah ade eskerm

finee ~ sbb order dr kedai saripah..hehhehe

aRe_uDear said...

hadoiii nasib la ayu duduk kat kawasn yg x jem kalo x.. mak aiii mau kembang kencut punggung duduk nunggu jem nih wakakaaa...

atty's said...

are_u ~ tu ler..

nURmALa mAZLan said...

adeh!!!!
menyelerakan sungguh air saripah special itu..huhu~

zh-ena said...

aper rasa air saripah tu k.atty

mummYaeesh said...

gi serdang jerk..g la equine lak..woohoo..

uish tgk air tu bhgn atas sungguh menyelerakan tp tgk bawah dia..adoyaiii sure masam giler!

tak cukup ke nasi tu k.ty!?

*ayu* said...

sedapnya!!!!!!
jeles! jeles!

:P

ains said...

sedap nye nmpak ayo yg ada aiskerim tu kka ty

LeenA said...

sedapnye la hai tgk nasi ayam 2...tgh lapar ni...smua pon nmpk selera..uhukuhukuhuk

fiesyah said...

yummmmy....memang sedap klu mkn kat restoren saripah tu lg2 nasi goreng kerabu...cube lah kak!

[-suziey-] said...

air saripah? mcm air epal letak eskrem jek..hehe:p

~~ciklinn~~ said...

kak yatt sgt teruja dgn air saripah tu,,...

Dee said...

air saripah tu air apa kty? nasi ayam tu buat dee kecurlah..nk msklah this weekend..

neezareef said...

sedapnye air ssaripah tuh...
pakkal je batuk klu x nk mkn sekerem je rasa skang nih..

lie_nurulz said...

kak,rasa apa air saripah tu..
kalo de resepi lh try...heeee

rasp said...

tgh lapar tgk plaks nasi ayam nie...uish, terkecur banget!

CT NORAMIZA said...

air saripah? specialty kat situ ke?

atty, sedapnya nasi ayammmmmm

CuTeMiUt78 said...

wah.. lapo aarrr tgk nasi ayam ngan air tu..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

nasi aym sharifah beshh...

Mrs LVoe said...

bselera yea sha tgok nasi ayam tu. trigt hubby. dia antu nasi ayam