May 28, 2009

POS LAJU

Semalam masa aku tgh bz giler menjalankan tanggungjawab aku
di opis..( ye ke tgh bz ...hehehe )

tetiba loceng berbunyi..ding dong..
aku angkat intercom..tanya ..sapa.
org tu sebut nama aku...aku tanya ah ..apa hal.

macam nak gaduh je bunyi nya...
rupanya abg pos laju..aik..aku pk lak...sapa lak kasi ..diah nie

lepas amik...aku tertanya2...sapa kah pengirim ini..
nama cam familiar..je..mcm pernah ku tgk..tp di mana ye..

lepas bos dah kuar baru aku buka diahnya..
lepas tu baru ler aku dpt agak sapa..pengirimnya..terimakasih YATIE DUBAI..

hadiah masa aku ade masuk contest kt blog dia tahun lepas..terima kasih daun keladi..kalo ade ..kasi lah lagi..

22 comments:

mEiZ AraNda said...

wah bestnyer kakak saya ni dapat adiahhhhhhhh.;)

neezareef said...

wah kty nye adiah extra...

Ena said...

wahh dapat pezen lg ko ek...
aku pun nak tunjuk r ekekeke

aku tak OK!!!! ampehhhhh

zh-ena said...

ena nak hadiah blh ker hehehehe

niza said...

wahhh!!!tu hadiah dr dubai ke kak??best2...

nURmALa mAZLan said...

wakakakaka..
cam gangster la akak jawab kat abg posto tu

[-suziey-] said...

waaa syiok woooo dpt hadiah.

DYLA said...

sonoknya dpt brg dari jauh.

IEYNA said...

tahniah tahniah....

syok dpt hadiah.... :)

Jasfyra said...

saya pun dah dpt adiah dari kak yatie.cute kan adiahnya kak

MaMaQaYPo FaMiLy said...

fuyoo... manyak nyer adiah!! Tahniah!!

atty's said...

to uosl..besh..dpt diah..

ena ~ apsal tak okeh..cool ar.

Sham Ummi Echa said...

wah besnyer dpt hadiah

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh...dpt adiah lagik k.ty..

Mak Su said...

ooh, dah sampai dah ek. tahniah :D

Anie said...

sonoknyer dpt hadiah

Mrs LVoe said...

murah rezeki yatie nie.. rajin kasi freebie.

yatie ms kat Uitm dulu rajin masak if sha dtg rumah sewa dia.. dia pandai amik hati org

Yan said...

hehehhe.... tumpang gak tersengih..

Umi_Aliesha said...

ohhh adiah erk..patut la dpt surat cinta dr pos laju..esok br nak pick up...

Dee said...

wah..hadiah..bestnyer..

CuTeMiUt78 said...

eemmm... akak punya pun dah sampai ya.. seronok kan bila dpt hadiah ni

mummYaeesh said...

adeh..knapa weols tak stat blogging last yr kan..klu tak weols pun akan terima gak..ahaks!