May 30, 2009

lupa nama isteri

Sayang2..
Satu hari Ahmad melawat rumah sepupunya yang baru berkahwin bernama Yop dan bercadang untuk tinggal semalaman di rumah Yop.
Yop : Sayang, sediakan minuman untuk sepupu abang nie.
Isteri : Baik, bang.Kemudian, tiba pula waktu makan malam.
Yop : Intan payung, sediakan makan malam untuk sepupu abang nie sekali yek.
Isteri : Baik, bang.
Selepas larut malam, Yop memanggil isterinya lagi.
Yop : Adindaku, sediakan bilik tetamu untuk sepupu abang nie tidur.
Isteri : Baik, bang.
Isteri pun berlalu pergi.
Ahmad : Iskh, romantiknyer korang nie yek. adinda la, sayang la, Intan payung la... ..
Yop : Eh, takder la. Aku lupa nama bini aku jer.

credit to : miley cyrus


dapat award yang cantek nie
dari lotsoflove@LOL

Terimakasih tau..taksangka..
nama kty tersenarai..

15 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

..salam tuan rumah.
hehe..
ble plak lupa nama isteri. tapi ok plak. ble mengeratkan silaturahim dgn panggilan manja2 g2.

thanks sudi amik hadiah k..

happy weekend!

TiNiE said...

aiyooo...
takkan sampai lupa nama isteri tu kira dah 'loghat' dah tu..
heh...

zh-ena said...

klu tak tau mmg sejuk jea hati isteri kan..ader panggilan manja

klu isteri tau yg somi dia terlupa name dia confirm periuk belangan berterbangan heheheheh

joegrimjow said...

suke bab2 romantik ni
hhik

Hezesuze said...

wakaka mmg sengal itew jantan kan kty...

tp kita suke kalo somi panggil pangilan manja cam gitue kan...

syareena said...

keh3 sobayola...

puspawarna said...

bertuah punyer suami...
de plok ley lupe....
hehehehe..

suhaila-ab said...

kalau mr x macam tu...akan ku lupakan namanya jugak...heehehee

*ayu* said...

lawak ok..
owh kak ty..sangat best la melepak tadi....

best best!

julie^beth said...

tu la.. terlalu asyik sangat nak ingat nama panggilan manja utk isteri, nama betul udah lupa.. huhu.. takpe, atleast muka isteri tak lupa.. hehe

CATZ said...

hahahaha..lupa nama isteri?..sabo je..bini satu pun boleh lupa keww??

[-suziey-] said...

hahah..klako la kty..hmmm kena kaji ni hubby kita lupe nama kita atau saje nk mnja2..ekek;D

Ena said...

aku kalo dpt laki camtu, dh lama dh aku tendangnye.. ampeh tol!! nama bini leh lupa.. lom berbini 4 lagik tu

neezareef said...

ahahah
x guna punye laki

Dee said...

hahaha..ni byk bini lah ni..