Jun 10, 2009

Keychain..aku


senarnya dah lama siap tag nie..
tp lupas nak publish..dan aku lupas sapa yg tag aku..
tp aku lupas sudah..heheh..ampun..pd sapa yg aku lupa im sorry..

Tugasannya berbunyi begini:-

1. ambil gambar keychain yang ada pada kunci kereta/motor/van/lori atau apa-apa sahaja kenderaan. (kunci rumah/office tak aci ok)

kunci kete ku..

2. buat ulasan lanjut tentang keychain korang.


1-Keychain ada gambo effiel tower
maksu along yg kasi...

2-yg ke dua tu lak.. ada kepala singa
org dr negara singa ar kasi.
Sapa lagi kalo Bukan Wak kumis..

3. nyatakan juga jika ada memori atau kenangan indah pada keychain tersebut.
1-aku dpt dr Amah..(Makcu Along )
dia kasi ..masa balik dr Paris...tade kenangan kt keychain nie..

2-org dr negara singa ar kasi.
Sapa lagi kalo Bukan Wak kumis..masa aku memula jumpa..
ngn alls geng tkb..kt StarBuck Shah Alam belah mana tak dpt den kasi tau.
tak hengat ..tingat lagi masa memula jumpa..happening..geng tkb memang meletops masa tuh..

Aku nak lanjutkan Tag nie utk sapa ye buek.
sapa rasa lom buek..buek ar tag nie ye..
sapa rasa nak buek..sila ar..

18 comments:

TiNiE said...

hmm cam bes tag ni kakty...
ok ok, bebila takder idea nak n3, layan tag kakty la..k??

atty's said...

K..TINIE..HEHEHE..

JIVEBUMZ said...

kak ty..hihi mane akak dapat tag kunci nie kak? gelak dulu nih.. erm bukan saya la yg bagi tag nie kat akak..hihi tak pela kak mgkin dah terlampau banyak dapat tag nie kan kak.. saya pon tak penah jawab g tag kunci nie..:)

atty's said...

wahahhaha..tu ar sah2 kty lupas..hehehhe..

[-suziey-] said...

waa eifel tower lg:p

mummYaeesh said...

geng tkb tu ape kak?

@LiYaNNuaR said...

hehehe... keychain sya dah kekudungan kakinya...

Yan said...

huhu keychain pun ade memori terindah tau!

ct rahani said...

cam besh jer tag nih.. klu free leh ar buat.. hehehe..

atty's said...

watie..tkb team ketupat bawang..hehehhee

Nurhayati said...

akhirnya... setelah lebih dari 100kali click blog akak ni.. huhuhu

suka keychain akak effiel tower.. bile la nak merasa ke sana kan =)

Abang Long said...

Ada buat koleksi keychain ... ?

atty's said...

yatie ~ view pakai gorila..

abg long ~ takde ah abg long ..tag tuh..

secretname said...

nk wat gak la nti;.hehe

atty's said...

secretname ` buek ar ..

Cikgu Ayu said...

k'atty...tag ni dr finee@mamaadam sbb sy pun kena tag gak n k'atty rasanya tsenarai gak...rasanyer....

atty's said...

ayu.,,tq ,,heheh..

CuTeMiUt78 said...

wah... claass keychain kty.. eifel tower ngan kepala singa lagi..