May 12, 2009

jem giler


pagi nie apsal tah..jalan jem..
nak ke opis aku..
mmg selalu jem pun kat sini..
kalo pakai kete kancil aku dah lalu jalan shortcut..
tapi jalan tu teruk ar skit.

nasib le jalan jem..
peyut aku kenyang dan tak buat hal..

23 comments:

mummYaeesh said...

teruknye jem..katne ni kak??

fiesyah said...

sempat gak snap gmbr...p kat ner ni ek puas mikif mcm penah lalu je...

atty's said...

watie&fiesyah cuba teka ar kat mana..nanti kita jumpa kat simpang tuh

fiesyah said...

wah!!!!!!! kite jmp kat simpg tu mau me+ jem kat ctu...He..He..

atty's said...

wakakka..fiesyah..hehhe..kat tepi simpang ade kedai kopi cina..wakakka..

Mrs LVoe said...

kat mane tu jem?? area nk ke dsara pun jem.. sib baik tmpt keje sha area usj.. ikut jalan belakang alhamdulillah kurg sket jem

Y u Z z 9071 said...

kalo hujan lagi teruk jem kann

AINS said...

HUHHHU,... NASIB BAIK PERUT KENYANG.... KLU IDAK.... MAU NGAMUK NGAMUK DLM KETA... EHHEHEHE... AIN KLU LAPO... BARAN LEBIH.... HAHHAHA

Moralle said...

tak suka jem pagi buta ni kan......bleh ilang mood....selamat working sis :)

JIVEBUMZ said...

sompat lagik snap pic tu yer.. kite kalo jem males nk snap gambo la kak..hihi tension jerrr

JIVEBUMZ said...

sompat lagik snap pic tu yer.. kite kalo jem males nk snap gambo la kak..hihi tension jerrr

fiesyah said...

He..he...ye ke, syah ni bwk kete x pdg lain pdng dpn je...acelilah klu simpg tu yelah...

Dee said...

kalo x jem bukan kl/selangorlah/malaysialah..kehkehkeh..lenkali bwk roti tau kty..kihkihkih..

neezareef said...

dlm keta kna ade stok jajan klu jam leh mkn2...

teruk npk jam tu

Zura said...

dah 2 hari area subang pun jem teruk...huhu~~ sampai masuk opis lambat 30 minit...tension jer kan...

atty's said...

sya itu area simpang sg chua..

yuzz ~ mmg pun..kalo ujan lagi toruk jem nya

sis mar ~ happy working to u too

jivebumz ~ tak gerak tu ado masa tuh..lagipun sonok gak jem dgr lagu..

dee ~ yup betui tu..

za ~ lain kali nak buek stok ar

zura ~ kty nasib mmg kuar umah awal.walupun jem still sampai awal

aRe_uDear said...

bayangkan kalo tgh jem perut wat hal.. nak tutttttttttt lak.. wakakakakaaa..

[-suziey-] said...

cutio sekolah pn jem./..pelik btol

atty's said...

are_u ~ tu ler tak tau le camne kan..

suziey ~ lom lagik cuti sekolah kan

:: p R i n c E s S _ N :: said...

pg2 da jem.....x beshnyerr...

nURmALa mAZLan said...

fuh!!!!
dah lama x meredah jammed sbb skang nek motor jer gi kerja

ct rahani said...

plg x suker jln jammed.. nak2 yg baru bljr drive cam sy nih.. maunya sy stop tepi jln tngu jammed reda sket.. ekekeke..

CuTeMiUt78 said...

uishh.. kat mana ni kak.. jem teruk tu.. sib baik dah kenyang kan kak