May 21, 2009

Ibu, anak, pembantu rumah dibunuh kejam


Sangat Kejam..kenapa sekarang ramai manusia yang kejamkan
tak kira ar bunuh orang ke..itu dah memang kejam..
kalo dengki kat orang , ..tu pun semua kejam..
dengki apa yg orang ade,takleh tgk orang senang ...tu semua KEJAM..
nobody perfect in the world ,
renung diri sendiri ,lepas tu baru leh kata orang..
...(melalut sudah..)

info lebih lanjut mengenai tajuk di atas klik sini
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
award dapat dari adik Kojah..
kty amik award je ye..
lepas tu cakap pasal kojah je..

dapat award dari sis kojah..thanks sis..ingat kat akak ko nie

5 perkara tentang kojah
- seorang yg cute
- selamber
-student lagi
-single lak tuh
-peminat baju kebaya..mmg sesuai ngn ko dik.ko slim melim cam ratu..hehehee

satu lagi award yg cute..
dari sis ayu
tq ayu..so kreatif ..

19 comments:

mummYaeesh said...

hamboi k.ty, ada maksud tersirat ke kat perkataan kejam tu??woohoo

Ms.Lilies said...

masa baca paper cite ni sedih giler lebih2 lg ada gambo anak dia

ZaiY said...

sy baca paper online arini pun menangis, kenapa msia skang byk sgt la jenayah. mcm xde apa2 tindakan je. luruh jantung ni baca paper msia hari2..

Mrs LVoe said...

scary la baca pmbunuhan nie. kdg2 nk kuar rumah pun takut

kreatif yea ayu buat award.

:: p R i n c E s S _ N :: said...

takziah buat keluarga si mangsa...

kojah said...

akakkkkkk...single but not available la...hiks!tak ada slim mcm ratu...malu saya kak...huhu

MaMaQaYPo FaMiLy said...

manusia semakin ilang perikemanusiaan!! tah laaa... :(

♥.misz luna.™ said...

yg kne bunuh tu..
auntie kwn huda..
n bf huda lalu kt tmpt kejadian ms tu..

takziah pd kwn huda krn khilangan auntie die..

Mrs Taj said...

me pun sedih dan marah..rs nk cincang2 je org tu!!

neezareef said...

mmg ramai yg marah dgn peristiwa nih

nk amek duit tu amek je la..jgn la bunuh..kejam bunuh budak kecik..

ci*laK* btl

neezareef said...

yg x sanggup tgk anak yg masih idup tu..sure phobia idup dia..

atty's said...

za ~ tu ar takutkan..siannya..huhuuuuu..nangis

me ~ kejam sgt-sgt..

honeylanz said...

sebak n marah sgt rasa bc berita nih.

atty's said...

honey..~ tu ar..sian..huhuuh

finee said...

kalau jumpe penagih ni mau kubunuh je.. tapi kita sume kena hati2 la
kalau jumpe peragut tu bagi jela apa yang ada, bukan nak mengalah tapi sayang nyawa

atty's said...

finee ~ betui tuh..

Dee said...

ko kijam..ko kijam kty..tp sedih ar..napa buat org gitu..ko nak rompak..rompak jelah..xyahlah bunuh2..grrr...

rasp said...

sedih kan hal camni terjadi..tapi mmg kejam laaa org2 tu!

CuTeMiUt78 said...

tu la sian kan bila jd camtu.. ish.. memang sungguh kejam la org tu..