May 8, 2009

Firdaus tinggal dengan nenek.

Dah seminggu nie..
firdaus duduk ngn mak aku..

apa tah mimpi nyer..
http://www.emocutez.com
tiap-tiap hari dalam kul 8 mlm
aku antor dia umah nenek..

tak kasi..dia buat perangai..
http://www.emocutez.comaku tipu-tipu ckp nenek outstation..

nenek dia lak..cakap..mana ada
nenek ada je kat umah..abis camner aku nak buat..??
http://www.emocutez.com

28 comments:

ArPeGGiOS said...

sajer jer tu nak manja lebih sikit ngan nenek..

takper ar..kty buleh ar manja ngan along pulak

lie_nurulz said...

owh..cucu kesayangan nenek ni..:)

mEiZ AraNda said...

pE laa kak AttY...;)
nenEk YE pUN..

niNIE duLU kecIK pUN tINggAL ngan nENeK gak.....;p

masviona said...

fir syg nenek dia lah tuh kty nak manja2 ngan nenek dia...bagus apa..leh lah kty lak manja² ngan along...hiksss

neezareef said...

fir nk bg mama dia selebret besday tu..hehehe

:. aYu .: said...

dulu masa ayu kecit2..mak kate..ayu suke sgt duk ngn atok..mengigau kekadang gi uma atok..hihi...

☆ lieya latif ☆ said...

cucu nenek ni kak ty he he he....

**happy mother's day kak ty**

Mak Su said...

serbasalah ek

mamaadam said...

honeymoon la kty ye...Selamat hari ibu..

honeylanz said...

sib baik rmh nenek dekat aja. mcm myson ac pun rapat dgn nenek. pantang cuti sek. suruh antar kg! sehari sek nk bukak br suruh dtg ambik

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..nape gn fir...windu nenek ka...

Mira said...

alahai cucu nenek....hmmm tak pelah kyatt firdaus kat umah nenek dia..mira dulu pun suka duk ngan nenek sebab nenek suka manjakan cucu nyer tapi kalau mak sendiri...asyik kena marah je...tu yg boring tu....kakakaka teringat kenangan masa kecik2...hihihihihi

re : alhamdulillah...hubby mira beli jugak kamera ni...berbulan-bulan jugak dia belikan dslr nih..rupanya dia nak tunggu annivesary baru beli...agaknyer besday mira bln 6 ni mesti tak dapat hadiah lagi..wakakakaka

nURmALa mAZLan said...

sesekali nak bermanja-manjaan ngan nenek dia la kak

[-suziey-] said...

hahaha...cucu nenek besela kan..harus gituh..ekek:D

ains said...

bagus la fir..... cucu mithali kak.... heheheh mujur umah nenek dekat... klu jauh... jenuh la hai...

zh-ena said...

jauh ker dr umah k.atty ngan umah mak k.atty..

biasa la bila duk ngan nenek..mesti la manja kan hehehe

CuTeMiUt78 said...

uish.. nak manja2 la tu

fiesyah said...

cucu manja nenek lah ni...x pe lah bdk2...

Cybermummy said...

Salam kenal...
Suka baca blog cik atty ..
Hope sudi nak tukar link..

Anie said...

nak bermaja dgn nenek tu..ker nenek dia selalu banjer makan sedap2

ct rahani said...

fir nk manja lebih ngan neneknya tue kak.. x pe la sekali sekala..

Yan said...

besh gaknye duk ngan neneknye tuh... kak ty tak tau ke nape dia suke kesane?

Maswani said...

cucu nenek katakan..

Moralle said...

salam sis, rindu nak ulet firdaus eh, happy mothers day sis :)

mummYaeesh said...

dia kasi can akak wat anak lagi la tu...woohoo privacy uols!

syareena said...

sokong mummyaeesh hehe....

tp mak sya n MIL pun suka sgt klu cucu lepak umah die... agak2 kite dah jadik nenek nnt pun gitu kut hahaha

Izan said...

ni mesti nenek manja lebih skit kot. ngan mak dia tak leh nak manja2. heheheheh

PerantauSepi1306 said...

cucu kesayangan nenek la ni ;D