May 13, 2009

Fir Pulanglah

Firdaus kan tgh seronok duduk ngn nenek.
puas aku pujuk..suh balik dia taknak..
macam2 aku ayat..dia buat tak tahu..
lepas tu semalam nenek dia belikan mainan nie..

aku suruh akak layan dia main..
dia syiok main ngn akak.
jadik nya semlam fir pulang ke rumah..
tp ari nie pagi tadi dia ckp ngn aku..
malam nie nak tido balik umah nenek..

mana janji ko fir..janji taknak kaco nenek.dah..
http://www.emocutez.comsampai ati fir tipu mama ye. http://www.emocutez.com


41 comments:

CT NORAMIZA said...

atty, mesti rumah awak dekat ngan rumah mak kan? x pelah, boleh fir temankan nenek dia :)

CT NORAMIZA said...

atty, mesti rumah awak dekat ngan rumah mak kan? x pelah, boleh fir temankan nenek dia :)

ains said...

alahai.... napa fir.... hehehhee... dah sonot duduk umah nenek eh

fiesyah said...

cian akak, nak wat mcm ne seronok kut ddk kat umah nenek, fir tu...

niza said...

hahaha...xpelah..dia temankan nenek..tp mmgla..cam anak2 kakak sy kan...klu bleh nak dok jek ngn nekwan dia...amat susah nak ajak blk...hehehe...

joegrimjow said...

anak
ikut mak die je
lalala~

Zura said...

hehehe, fir saje tu nak ubah angin tu...

nenekrock said...

alahaiii sedih la kak
ely paham sedih seorg ibu rindukan anknya yg bungsu

prebetsabu said...

uhuhuhuh.. jgn nnti masuk buletin utama mak culik anak sbb takmo balik dari umah nenek huhuuhuh

MaMaQaYPo FaMiLy said...

hihik... Suspend je baca tajun Entry atty ni.. hehehe.. biasalah budak2.. kalau ada orang yg layan, kita panggil pun dah x nak dengar.. kena lak nenek pandai umpan dia utk stay sana... hahaha

aianna said...

fir..jgnlah cmtu..cian kat mama..sob2..mama akan spend time 24jam esok utk main2 ngn fir..

p/s: pesanan penaja buat fir =)

zh-ena said...

ala cian plak entry k.atty kali nie..

LayarLara said...

sangat berdebar2 k baca tajuk entry...

Biasalah tu.. mak je selalu rindu kat anak... hehehehehe...

mama iqa said...

sian k.ty..fir slalu tgglkan akak ye? sabo je la kak..

Ena said...

alahai ciannye ko atty...
ko windukan fir ek..
mesti fir rapat ngan nenek dia kan, tu pasai dia ske tinggal ngan nenek dia.. cuba ko tiru style mak ko menangkan ati fir..pasti fir akan disisi ko slalu ekekeke

honeylanz said...

bdk2 mmg kdg2 mcm tu..suka duk lama2 kt rmh nenek..

[-suziey-] said...

kty..nape fir tb2 nk tido umah nenek je..ke mmg dari dulu cenggini?

rasp said...

tapi budak2 mmg sronots dok umah nenek..dimanjakan extra gitu :D

suhaila-ab said...

kalau saya anak nak duk ngan nenek lama2..saya jadi sedih tau..

eya said...

cucu mmg suke la dok ngn neneknye,ape nak..dpt je

atty's said...

ct ~ aah dkt je umah kty ngn mak..

ain,fiesyah,niza,rasp,joe,mama iqa ~ dia dpt tgk ctr katun je

ena ~ aku takleh ikut cara mak aku..kang mau naik lemak..

prebet sapu ~ hehehehe

sya & suziey ~ ontah apa mimpi..nya

suhaila ~ kdg bhusan lak dia takde

eya ~ tu satu sbb jugak

FazidElias said...

pulang lah fir...sian kat omak (ke kakty kena pindah duduk sana :D)

atty's said...

fazid..wakakakkaka..

Cikgu Ayu said...

nenek mmg suka layan cucu n ramai geng tu yg fir suka
macam fatin gak la...sabo ye k'atty
xlama 2 nanti2 dia mesti rindu mama dia gak

Cikgu Ayu said...

nenek mmg suka layan cucu n ramai geng tu yg fir suka
macam fatin gak la...sabo ye k'atty
xlama 2 nanti2 dia mesti rindu mama dia gak

atty's said...

ayu ~ hehehe..tq

:: p R i n c E s S _ N :: said...

pulanglahh wahai fir..mamamu merinduimu....

Gieyana said...

Fir manja lebih ngan nenek nie..kesian mama Fir tau!

Mrs LVoe said...

ehhh umah mak akak dekat kan?? ape kata akak tdo sane lak. hehehe

Ayumieza said...

waduh fir nak g tdo umah nenek dia ye...dekat ke umah akak ngan umah nenek afi????

Yan said...

olorr sedeynye...

*ayu* said...

alah siannya kak ty...
fir x layan ek rasuah tu?
kasi up la kak menan tu..

lily lotus said...

aduhai kan dah merajuk mak nya...hik hik

mummYaeesh said...

akak kasi la fir adik baru la dia leh lekat uma main dgn baby!woohoo

@tune® said...

hekhek..
mak die yg rindu fir

Anie said...

dah sonok dgn nenek tu...tp mama lak kesunyian

sweethOneY said...

oloh2
mcm sentap je bunyinya kak ty :P

neezareef said...

wahahaha
tetiba cam sedih je
tajuk

neezareef said...

nenek fir msti saji fir mkn sedap2 tu mane fir nk blk

lie_nurulz said...

Fir,pulanglah..ibu merinduimu...hee

mesti manja betul Fir ngan neneknya..

CuTeMiUt78 said...

alahai kesian kty, pujuk2 la fir supaya blk umah... fir, ibu fir ni dah rindu sgt2 kat fir tau.. blk la ya