May 12, 2009

Anak Sulung Ku


Dapat tugasan dari Zura..
yang aku kenali dr forum mesra..nanti kita jumpa ek zura..


1. Nama manja anak sulung:
akak/kakyun/ayun

2. Muka anak lebih ikut muka sapa:
Muka akak mmg banyak ikut kty..tp aku lagi cun kot..wakkakaka..nak menang jugak..

3. Bahagian paling anda suka pada muka anak:
semua suka..hehehehehe

4. Waktu anak tido apa yang anda suka buat:
waktu akak tido aku pun tido..sudah besau itu budak..hehhee

5. Anak anda rapat dengan siapa:
memang rapat ngn aku ar.

6. makanan kegemaran anak:
ayam masak kicap hasil air tangan aku..

7. perangai anak yang anda xsuka:
kalo suka buat muka..rasa nak lempang je..

8. perkataan yang selalu di sebut pada anak anda:
jangan nak bercintan cintun..study 1st

9. tiap2 hari mesti:
suh study..
kemas umah..
10. tiap2 hari anak anda mesti:
akak rajin tolong mama dia kemas rumah..iron baju mama dia..thanks akak..
**************************
dapat award dr neezareef

semoga za menjadi blogger yg tegar..
thanks za...


23 comments:

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Kakak suka buat muka ek? sama la anak kita yg sulong ni.. MUNCUNG selalu kalau kena kerah buat kerja umah @ homework! hehehe

julie^beth said...

sy pon anak sulung jugak.. agaknye anak sulung ni memang suka kemas2 ek.. hehe

atty's said...

mamaQaypo..tuler kalo org marah ..gitu ler.

julie ~ hehehe..

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

bestla dah ada org bleh harap..damia kecik lagik tu..bleh dharap 10 taun lagi..

atty's said...

yana..nnti boleh lah harap tuh..heheheh

apisz said...

=)

kojah said...

wahhhh rajin anak akak...

Mrs LVoe said...

muka kak atty yea :-) manis anak akak

:: p R i n c E s S _ N :: said...

bodyguard mama die..skali pndg cm kakak gn adik ok....k.ty nmpk muda ke kakak nmpk mature...wahhhh....

Redbloodsnow said...

ek ehh...manisnyer muke anak dara akakkkkkk. cun²


:)

mEiZ AraNda said...

da besar ye ..;)
ingat ada FIR sorang je tau...;p

Jasfyra said...

dah ada anak dara rupanya kty ni...bestkan ada anak dara ni.kalo jln ala2 adik badek je kan..hehhee.xsabar nk tunggu anak saya besar

ains said...

herm.. akak dah jadi mcm kawan lak ngn kak ty... dah la muka sama....

mummYaeesh said...

wah nak lempang katanye...

adeh tak sporting ar camni..takleh cintan cintun!whoops!

Ena said...

atty..takmo TAG sape2 ke.. tingin nak wat ni uhuks..

atty's said...

ena..aku ade ar tag ko..cuba cek kt bawah2

Dee said...

best ar ada anak dara dh bole buat geng..

atty's said...

dee ~ tu ler geng gaduh bagai

lie_nurulz said...

yeah...mak ngan anak harus mak yg cantik dulu..
pastu turun ke anak pulak..hihii

lie_nurulz said...

apapun,akak tu mmg byk ikut muka kty..cun seyh..

rasp said...

senang skit kan sis bila dah ada anak yg leh harap...

Zura said...

kekeke... akhirnye kak atty jawap gak...senang jek kan tag zura...thanks kak

CuTeMiUt78 said...

oh. sepesen ngan mirul yg suka buat muka..