Apr 20, 2009

Sukan di Pagi sabtu





fir bersemangat nak jaga gol

***************************

Pagi Sabtu se awal kol 5 pagi aku dan akak serta fir dah bangun..
siap -siap semua dalam kol 6.15 gerak g bfast..
lepas tu gi sekolah..tolong cikgu kemas apa yang patut..
barang2 yang nak di bawa ..

Fir seronok sangat sebab dia ngn geng naik bus..
mak bapak naik kenderaan memasing..

cocer sabtu tu ..memang cantek..
panas ..huhuhu..tak tahan asyik haus jer..aritu ..

fir dapat main sampai separuh akhir..
lepas tu kalah..ehehehe..takper ler..janji yg penting ade semangat kesukanan di situ..
seronok tengok budak-budak kecik main..

ade hikmah jugak fir tak menang..sebab nanti
kalo menang akan wakil daerah..pada 3 hb May..
dan pada ari tu aku dah ade agenda lain..tak dpt nak menghadirkan diri..
sebab pak ngah aku kenduri..

17 comments:

KV said...

takpe kalo gitu, nanti kalo menang serba salah pulak yer.

Puan Iza said...

bersemangat tul fir nak main bole...kul 5 pagi dh bangun yea...

Erda said...

k.ty...galakkan fir main bola selalu tau. t boleh jadi pemain bola sepak. kite suke! hehehe, tp jgn jd mcm halim napi k? kiut je tgk fir jadi keeper.

atty's said...

iza..tu ler..bersemangat sampai makan pun taknak..puas paksa.baru nak makan..

erda ~ tu ler ..besh tgk budak2 main.tak sangka..umo baru 5-6 thn..tapi berbakat..

Dee said...

wah..seronoknyer fir..baguslah dia nk bersukan..kita support je kan kty..

Nurhayati said...

kalah menang takper.. yang penting semangat kesukanan.. dan dan paling penting Fir bukan kaki bangku yeayyyyyyy =)

Mak Su said...

semangat kesukanan dan ingin mencuba, itu yg pentng. moga fir akan terus berjaya :)

CuTeMiUt78 said...

takpe kan kty.. menang kalah.. adat la tu.. yg penting semangat kesukanan tu.. seronok kan tgk bebudak ni main sukan

IEYNA said...

hehehhe...mesti best tgk budak2 kecik main bola...

comey2 je sume :)

fir pun comey gile...hhehheeh

@tune® said...

gelap x kak?
panas kan?

Yan said...

boleh wakil mesia nih

atty's said...

dee,yati, maksu ~ tu ler pentin kita cubakan..

ieyna ~ bukan comey je ina..jenuh nak jaga budak2..bagak..konon org besau..wakakkaka

@tune ~ hitam dah muka kty nie..

atty's said...

yan..insyallah berkat doa untie yan..ekekekke

☆ lieya latif ☆ said...

ini lah die bakal pemain bola sepak negara...amin....kite kene sokong minat anak2 kakty.....mane tau besok die jadi pemain kebangsaan, boleh kite tumpang gembirakan.....

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sonok nyerr tgk bdak2 tadika....

babyluv_ayang said...

takper fir boleh cuba lagik...tapi kali ni pastikan kty takder agenda lain ler yek...hehehehe...

PerantauSepi1306 said...

wahhh hebatlah fir.. main futsal tau ;D takpe, kalah sekali bukan untuk selamanya.. cuba dan cuba lagi, ok ...