Apr 4, 2009

Ribut kuat Tapi tak Ujan




Petang semalam dalam pukul 6 gtu..aku keluar
ngn firdaus ngn along..angin punya ler kuat..
burung2 berterbangan..ke hulu hilir tanpa arah tujuan..

orang-orang tua cakap..kalo burung2 terbang macam tu pentanda nak ribut..
tapi..dalam 1/2 jam angin bertiup kencang...tapi lepas tu stop..tak ujan pun kat area
umah aku..tmpt lain..tak tahu ler pulak..

10 comments:

CuTeMiUt78 said...

uish... gitu punya kuat angin ya kak.. sib baik tak berterbangan

CoNniE said...

huuu... skg ni musim x menentu btl.. huhuhu..

Ms.Lilies said...

kat sini ujan kak....

suhaila-ab said...

kat sini..melaka...panas bedekang...nak lelap pun tak selesa..kipas pun mcm tak aaa je..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

abah N nmpk cm pusaran 0 puting beliung..daun2 terbang ikut pusaran angin..uma neighbour abes bumbung dpn tetanggal...mknenyerr kuat r tuh...N x de kt uma time tuu...mmg lps tu x ujan pon..wat saspen jerkk...

PuteriSatu said...

kat sini alhamdulillah..tak ujan pun semalam...panas lagi ada sampai ke malam...

Aleeya said...

takot tengok langit gitu, sini ptg je ujan ribut ..ngeri2...

fa10 said...

uk hujan x pernah lebat..renyai2 jer tp kerap jugak. jalan sentiasa lembab. angin kekadang kuat jugak tp x smpi ke tahap ribut. guruh mmg x pernah ada la

mEiZ AraNda said...

umah kiter ribut kak..;)

Izan said...

musim skang ni nmmg la tak menentu. kat sini pun sama. kat sini pagi td bukan main panas lg tp bila petang tu tetiba plak hujan batu. jalan penuh ngan ais da rupa salji pun ada...