Apr 9, 2009

Panas


Tugasan lagi dari Leena


1. anda rasa anda hot??
kalo ade org bikin aku marah..aku naik hot..HOT TEMPER

2. upload gambar kegemaran anda?


3.knp anda suka gambar ini?

sebab bila tgk muka fir..ilang segala..suka duka ..hehehhe..mcm ler..
byk sgt duka..duka bila time lapor ..jer..

4. bila kali terakhir makan pizza?

BULAN 1 RASANYA


5. lagu terakhir yang anda dengar?

ARGH LUPA..TAK LEH INGAT..VIRUS DAH MASUK LAM KEPALA AKU..



6. apa yang anda sedang buat selain daripada selesaikan tag ini?

MASA BUAT ENTRY NIE..AKU TGH CHAT NGN MR IRWAN..my friend..dah berkurun tak ym dia..


7. selain dari nama sendiri, anda suka dipanggil dengan nama apa?

tak pernah lak terfikir nak suh orang panggey nama lain.
tapi ade orang panggil aku khaty..sbb diaorg ingat kty=khaty..
senarnya bukan yer..kty for kak.atty..dipendekkan jadik kty

8. tag lagi 6 orang dengan hati terbuka tanpa rasa kekesalan. sila lakukan homework yer...

neezareef


syanis


ct rahani


lina


ena


rina@cutemiut


9. saper no 1 kepada anda?
no 1 is neeza



sahabat aku..aku senang kawan ngn dia..

tak pernah nak bzbody dunia aku..cara aku..sapa aku..



10. orang no 3 ada hubungan dengan sesiapa?

no 3 ct ..dia ade hubungan ngn En.Azri


11. kata sesuatu berkenaan dengan orang no 5?


aku kenal ena melalui blog..



12. bagaimana pulak dengan orang no 4?


orang no 4 is Lina..lama dah aku kenal lina..kalo jumpa lina live..

orangnya lemah lembut..gaya cakap..sopansantun..tak macam aku..hehehhehe

13. siapakah orang no 2?


no 2 is Syanie@ain..

penah jumpa.tapi lama giler dah tak jumpa..bila ko nak jumpa kty nie ain ...


14. bagi pasanan anda kepada orang no 6.


utk rina@cutemiut..bila ko nak kasi mirul teman..ehehhehe..





sapa yg nama dia ada kat ats tu..kalo dah buat..TOLONG jangan buat..sbbnya..menyusahkan diri je..tapi kalo rajin..korang..nak jugak.buat..buat ar..takde sapa nak larang..hehehehe..

7 comments:

[-suziey-] said...

hahahcomel jek..ouh sy xrajin nak buat..ekekk;D

Izan said...

kakty pun sama asyik kene tag yek. sama la kita. tp kakty rajin terus wat. saya plak wat pekasam =)

nenekrock said...

btol ckp kty
bila tgk pix fir tu
rasa tenang jek
fir ni mesti suka buat kelakarkan
=D

neezareef said...

ayat akhir tu seb baik ade..x yah buat lg..kekekeke

ye arr kty...bakpe kan nk bizi body pasal org sgt...agak2 la org pn nk privacy gak kan

LeenA said...

terima kasej kty sudi menjawab...:d

Ena said...

atty.. aku dah buat TAG ni tp kalo aku rajin n takde keje, aku buat lagi ek ihiks..

ains said...

yer yer... nnt ain buat yer kak ty... kejap lagi