Apr 22, 2009

Malam Pertama

Majlis pernikahan dah selesai tetamu sudah balik si ayah mengelamun sendiri.

Di kamar pengantin kedua mempelai asyik membelek hadiah-hadiah
si ayah pasang telinga mendengar perbualan.

Kedua pengantin sedang membelek sepasang kasut hadiah dari tetamu yang datang.

" Nak cuba pakai malam ni , bang." pengantin perempuan bersuara
berdebar dada si ayah mendengarnya.
" Boleh saja biar abang masukkan?"
Pengantin lelaki menyarung kasut di kaki isterinya.

"Tak muat bang, sempit oh sakitnya." Ternyata kasut bukan saisnya.
"Kalau Tak muat nak buat camana?" Pengantin lelaki gundah suaranya.

" Sapu air liur…!" Si ayah bersuara
Ketawa pengantin berjela-jela.
Ternyata si ayah silap sangka.

sumber dari mr.google

aku yg baca pun gelak gulin-gulin..

25 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

hahaha....bz body tol apak ehh...

nenekrock said...

hot n spicy btoll haks
bapaknya gateii jek

syareena said...

lo... beley pulok gitu ekeke

~~ciklinn~~ said...

mihhahhahahah pak mentua yg gatai...kuikuikui

greenapple said...

ape mslh lah bapak die tu..klu nk dgr pengntin sembang mlm pertam tu jgn lah gatal2 mulut menyampuk,kan dah malu..hehehe..

Ms.Lilies said...

hahahahaha.......kantoi si apak mengendap

lily lotus said...

ahaiii...apaknya nk mengimbau kenangan tu

JIVEBUMZ said...

uit dalam maknanye tuuu bleh salah tafsir..hihi

zh-ena said...

laaaa mcm maner la blh terkeluar suara tu..kan dah terkantoi

[-suziey-] said...

hahhaa..kty kna labelkan 18sx la..ekekek;D

IEYNA said...

cik yumici blur....hehehhehehe..

emmmmm....

Izan said...

kahkahkahkah... ni la akibatnya kalau menyampuk tak tentu pasal.. =)

Na Shari said...

Ketawa sorang2 Na baca citer ni...Confirm esok pagi si ayah tak pandang muka anak menantu...

Y@ZeD@ said...

klu tajuk cenggini laju jer click kan kak?? heheheh

Ena said...

ceh ko atty!
aku igt ko nak cite tang malam pertama ko dulu ekekeke

CT NORAMIZA said...

kihkihkih tgk tajuk je laju semua pakat click gitu :)

asna cute said...

hahahahaah mesti ayh dia dh xde isteri tu...~~
ggaaggaga =p

Abang Long said...

Kalau tak pakai air liur tak boleh ke ? Ishhhh .... musykil ni !!!!!

Moralle said...

hahaha pak memtua dok pasang telinga ni, hehe...

Anak Pendang Sekeluarga said...

slm..ha3 nie cerita sapa nie....hu3 lain mcm je...

Dee said...

kuikuikui..guna air liur pun boley...cait..18sx ni..

NONIE AZIZ said...

bapak dia plak eksaited hahahah...

honeylanz said...

hahahaa...x baik sungguh curik2 dgr

reen said...

kacau daun lak si bapak tu ekkk!!

Anie said...

he..he...sabar jer lah