Apr 9, 2009

Lembab

Dari ari Selasa aku ...kol ktm suh amik parcel.
sampai lor hari ni..

semalam ade kol budak yg mmg selalu masuk sini..
budak tu coti....abih camner barang nie..

tadi aku kol office..tanya..
dari isnin saya kol suh amik parcel..lor nie 9/4 kol 2,,lom ade org dtg
barang urgent..

saya dah kol budak yg selalu masuk kawasan sini.
dia coti semalam..takan tade ganti kot..
lepas tu budak kt opis tu kata ade orang dtg ari selasa tu..aiik.bior benar ko dik..
mana ader..kang akak bertukar kang..

lepas tu dia kata nanti dia cek..
lepas tu ckp jap lagi sampai..

nasib betui..tak lama lepas tu dtg org nak kutip parcel.. abis aku kalo tak dtg jugak ari nie
customer dah tunggu brg urgent nak pakai sabtu nie

7 comments:

Nurhayati said...

macam2 alasan.. huhuhu

sitekateki | dD said...

sabor kak sabor...
kalau x leh tahan, bagi jer pelempang sabor kat org tu...
hehehehehe...

atty's said...

yatie..tu ler.mcm2 alasang..
dD..tu ler kty nak kasi ar nie..

sweethOneY said...

mcm2 karenah ekk dorang ni..
sabar ek kakk

atty's said...

izza..nasib diaorg sampai..kalo tak ilang sabau..

♥♥ S.I.T.I ♥♥ said...

kty nak bertukar jd ape tu ye?

atty's said...

jd raksasa..ehehhehe..