Apr 8, 2009

lapo...





kenapa le perut aku nie.
pagi tadi aku dah bfast makan roti telur...

nie lapo lagik..lapo..penin..penin sebab lapo..argh..bila lapar
jiwa pun kaco..

kang aku nak tapau macam2 balas dendam..

17 comments:

suhaila-ab said...

cuba la letak gambo yg tak mengancam gini...lapo gak nih..huhuhu...lambatnya kol 1 nak makan nasik...

yuyee cap limau said...

kak..saye lapa gak..adoii

De' Sal said...

Sabor Atty sabor....terliur plak nampak ayam tu, laksa pun sedap..akak plak yang lapo nih....

nURmALa mAZLan said...

aduh!!!
dugaan apakah ini??
tgh lapar, tgk pulak gambar2 nih

mamaadam said...

adoiyai dahla lum luch lg ni, kacau tul gambo kty ni banyak lak tu nak pilih yang mana ni ekkk

atty's said...

utk semua...wakakakkaa..
kty dah kenyang..alhamdullilah

~~ciklinn~~ said...

lapoorrrrrrrrrrr laporrrrrr laporrrrrrrr

MaMaQaYPo FaMiLy said...

LAKSA tu mengGODA..... Lapar lak!!!

Ena said...

ko biar btol atty...
ko peknen ke wehhh..
len macam jek ni

eya said...

nak ayam tuh...kite pon ngah lapo ni kak.. tapau tok kite skali kang ye.

MaDihays{Ida} said...

adoiiii, tergugat iman gue, camner la gue x membelon nih, baru tengok jer dah naik 1 kilo!

Erda said...

jgn balas dendam sgt2...t jarum penimbang naik, adoii! lagi pening pale. naiknye cepat, turunnye mcm kure-kure...lambat je

Izan said...

mak aih... sib baik saya br sdh lunch. tp laksa tu tetap menggoda la... huhuhuhuhuu

sitekateki | dD said...

laksa n ayam itew sangat membuka selera...
nie yg buat laporrrrrrrrr nie...

ct rahani said...

adeh la.. terus rasa lapo nengok gambo mknan2 nih.. huhuhu..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. byk nya nak dimakan tu kty

me, myself, cici and titi said...

amboi kakty...banyak nye makan..hehehhehe