Apr 4, 2009

Kasihan...

Bila tengok gambo nie..apa yg kita boleh
fikirkan...

untie nie selalu aku nampak kalo aku pegi 7E..
sek 7..pagi2 lagi untie nie dah buat kerja..

cuma apa yg mampu aku cakap..
sekurang -kurangnya untie nie .. kira itu sumber pencarian dia...dia bekerja..jugak dr orang yg malas keje kan..

selalu kalo jumpa untie nie aku hulur ler skit..ikut kemampuan..








niza@PaBila Jemari Mula Menaip..tq so much..kasi airterjun..
kty ltk..kt blkg umah...leh anak2 mandimanda

jom terjun..ehheheh


8 comments:

sitekateki | dD said...

masing2 ader cara nak cari rezeki...
mungkin rezeki dia dengan keje cam tu...dia seorg yg rajin berusaha...

CuTeMiUt78 said...

sekurang2nya dia nak gak berkerja kan kty.. mungkin dgn cara tu je dia termampu utk mencari rezeki.. dari yg takmo kerja langsung dan hanya mengharapkan belas kasihan org..

CoNniE said...

dengan itu, kite harus bersyukur dgn ape yg kite miliki skg, krn ade org lagi ssh dr kite. huuuu...

MaDihays{Ida} said...

sekurang2nya auntie tu berusaha dengan kudrat yg dia ada drpd bergantung harap kat org mcm lintah

:: p R i n c E s S _ N :: said...

janji rezki halal kn kak..tp klo N tgk pon sebak dbueknyerr...

[-suziey-] said...

mmg..sy pn xleh tgk org camni...sedey...nasib dia kan..huhu..insaf kejap

Syima Syaz said...

ye..sekurang-kurangnya untie tuh bekerja dari menghulur tgn mintak sedekah.kadang2 saya pelik,cacat nye sikit tapi menadah tgn mintak sedekah.tgn bengkok aje, tapi mintak sedekah.ayah saya takde tgn belah kiri, kudung....tapi alhamdulillah mampu bagi keselesaan pada keluarga.ayah kata..antara NAK atau TANAK!

Izan said...

saya banyak kali bila tgk adengan cenggini tetiba terasa sebak lak. pernah sekali saya tgk budak hantar katalog dr rumah ke rumah bwh panas terik matahari tetiba saya nangis tgk budak ni. suami pelik tetiba saya nangis. saya ni sensitip giller. =)