Apr 3, 2009

kalo anda..apa anda buat..??

Ceritanya begini..
sepasang suami isteri..mempunyai anak angkat
yang dibela sejak bayi itu berumur 2 bulan lagi..seorang bayi perempuan..

anak yg sejak kecil kita bela..mcm anak sendiri.
bila meningkat dewasa..bila anak itu berumur 16 tahun
si suami tadi..telah merogol anak itu..

sekarang si suami telah 4 tahun menjalani
hukuman di penjara, tapi si isteri
masih lagi berstatus kan isteri kepada si perogol..itu..

kalo kita di tempat si isteri ..sanggup kah kita..
walupun anak itu anak angkat..tp kita dah bela dari kecik..dah mcm anak sendiri..

kalo anda..apa anda buat..??

kalau aku...mungkin aku mintak cerai ..tak sanggup lagi berlakikan si perogol..boleh jalan ler..lu..

p/s: dicerita oleh mak..aku..terjadi kepada anak kawan dia..



36 comments:

p-na mama oja said...

huhu..sedey..siannya!!

mungkin hati ibu mmg x sampai ati buat cmtu.. tp klu laki hati binatang dia mmg bole buat kot,mmg patut la kena hukum penjara..

klu p-na sure aku dh x nk laki tu jd laki, biar la brstatus janda pun..

~tension je bila citer bab rogol nie, sedey..cth cm kes nurin tu smpai skrg x dpt pn si durjana tuh!

Redbloodsnow's Music Zone said...

Ya Allahhhhh..ape nak jadi lah dgn si suami tuh. mmg setan bertopengkan manusia. klo zie...mintak ceraiiii!!!

wat malu jek ade laki nafsu buas mcm binatang :(

Mama Aqil said...

Kurang nyer iman...tak kira arr anak sendiri, anak angkat atau anak orang....merogol tu salah.Kalau kuat imannya insya allah tak jadi macam tu...hati ibu lebih tulus ...

masviona said...

siannya ngan nasib dua insan bergelar wanita didlm kisah nih.
Mcm manalah agaknya si isteri tadi nak menerima hakikat yg suaminya sendri merogol anaknya...even anak angkat tapi dia dah anggap mcm anak sendiri kan.....huhuhu...sedihnya xleh nak dibayangkan
n camne lah plak ngan nasib anak gadis tadi....org yg paling hampir ngan dia yg merosakkan hidup dia....camne lah dia nak menghadapi hidupnya kelak...huhuhu...sadisnya

Kalau saya ditempat itu sudah pasti saya tdk sanggup untuk hidup bersama ngan lelaki seperti itu

Ena said...

kalo aku kan atty, kompem mintak cerai.. tu mujur rogol anak angkat, kalo anak sdiri? situ nampak dah jenis bapak tak bertanggungjawab..jenis takle dibuat tempat berlindung so utk ape lg setia ngan laki ampeh camtu kan... mintak je CERAI muahahaha

atty's said...

pna,mama aqil,zie,masviona ~
itu ler kalo kty pun tak sanggup..
tu yg bila mak citer..kty tanya abis tu akak tu dok berlaki kan lagi lelaki itu..walupun asben duk dlm jail tu..kita ade hak gak utk mintak cerai..

pasal budak tu kan..masa memula kena rogol..budak tu lari dr rumah..tu yg semua kelam kabut cari budak tu..jumpa ..budak tu cerita terus buat report polis...

atty's said...

ena..ko sama sependapat ngn aku..kalo aku masa memula tau..mau aku sepak terajang laki aku tuh.huhhuuh..sian budak tuh

arnirina said...

jahatnye!! mintak cerai la!ape lagi!laki gitu sesn pon x gune!

neezareef said...

kuang hajo ek...dah le ko bela anak org pstu ko 'mkn' lak anak tuh...ni yg nk kuar kata2 durjana je nih..

sanggup ke nk terima laki dia tu balik..alahaiii

HasraRazali said...

Nauzubillah...Kesian kt anak tu...dah la nk menumpang kasih sayang mak ayah, tp diberikan cm tu....Astafirullahalazim..:-(

HasraRazali said...

Nauzubillah...Kesian kt anak tu...dah la nk menumpang kasih sayang mak ayah, tp diberikan cm tu....Astafirullahalazim..:-(

Deqna said...

dunno what to say... kalau saya di tempat tu memang tak tau nak wat apa.. tapi yg nyata saya tak dapat terima nya semula..

lie_nurulz said...

kesiannya la kat nasib anak tu..

kalau nurul,mintak cerai terus..
suami bernafsu binatang mcm tu xharus dimaafkan..nauzubillah..

rosesrosz said...

..salam sis, kalau sy. sy akan mintak cerai.. klau da sekali de buat, x mustahil akan berulang lg benda yg same. lau tak kat anak sndri. mungkin kat org laen... Nauzubillah..

rasp said...

Ya Allah..siannya budak tu sis! Anak tu dah cam anak sendiri kalo dah bela smpai 16 tahun... bodoh piang tul jantan tu..kalo i pun sis, i minta dilepaskan je..

~~ciklinn~~ said...

jahatnyerrr......... hishh rasa nak sekeh2 pale siperogol tu lah...

Dee said...

kalo dee pun dee mtk cerai...yelah..kalo dh perogol anak sendiri pun dia leh mkn..ishh..geramnyer..rasa cam nk sula je si perogol tu..

momguess said...

aku pon sama mntak cerai TALAK 3 lagik!!!!

Zanna_MamaBatrice said...

ya allah sanggup nyer bapak angkat tu
even tu anak angkat dia...tp xde rasa ke dia sayang kat anak tu...udah ler bela dari kecik

x kira ler anak angkat ker...anak org lain ker...anak sedara ker...tp kalu dah kes merogol nie...mmg xde ampun ler...

kalu zana ler kak atty....mmg zana mintak cerai...jijik nak hidup lagi ngan org mcm tu.........esok2 dia buat lagi punya

Nurhayati said...

masyaAllah..jahatnye. tergamak dia buat kat anak camtu..walaupun anak angkat tapi dah bela dari kecik takkan la takde perasaan kasih dan sayang.. huhuhu

kalau saya pun tak sanggup nak berlakikan orang hati binatang tu. mmg patut ditinggalkan..

CuTeMiUt78 said...

ish.. teruknya.. tak layak jadi bapa la dia tu.. klu kita kan kty.. minta cerai je.. dari menanggung malu.. dpt laki tak bertanggungjawab...dari mkn hati.. baik bercerai ja

IBU KUMBANG said...

x kirala sape pun dia rogol... lelaki mcm tu memang xguna!

IBU KUMBANG said...

x kirala sape pun dia rogol... lelaki mcm tu memang xguna!

CoNniE said...

kesiannyer... kalo kite tak hingin berlaki org mcm tu, tak layak lelaki tu bergelar sorang ayah. Anak dah bela dr kecik sanggup dia buat mcm tu.. takde rase kasih sayang ker??? emo btl laa.. zaman skg ni lelaki especially MELAYU, bkn kire saudara ke ape, sume nk rembaT tak guna btl.. fuh.. emo emo..

atie said...

tega bangat nih...tak ada perasaan sebagai ayah langsung.

sweethOneY said...

hmmm
mcm mana seorang ayah tergamak nk rogol anak sendiri?
ada nafsu pada anak sendiri..

wpun kata anak angkat tp dh bela dr 2 bulan, dh mcm anak sendiri la..

ee.. kejamnyaaaa!! bencii

:: p R i n c E s S _ N :: said...

kejammm gilerr jantan tu..keparatt btol r..bini die pon nk lg kerr laki cmtu...huishh..selisih...

De' Sal said...

Kalau kak sal kompen dah kena penumbuk laki camni,tak guna tunggu lagi,cerai je lah...

atty's said...

de sal..tu ler pelik ar..napa akak tu sanggup tunggu lagi nak buek po..

N..IZZA..lelaki bongok betui lelaki tuh

adenium said...

i choose to leave him...

suhaila-ab said...

angkat kaki lerrrrr.....byk lagi org baik...teringat pulak citer MATAHARI

Izan said...

org laki skang ni mmg tak boleh pakai. dasar jantan tak guna. da menyirap da darah ni. sian kat budak tu. apalah nasib dia. da ler tak de mak bpk kandung, pastu kene rogol plak ngan bpk angkat. nightmare tol hidup dia.

budak tu camana skang?

atty's said...

izan..tak tau citer..masa lepas kena rogol dia larik dr umah puas org cari..

Yan said...

Astaghfirullahalazim...
Kejadian2 macam ni mmg menakutkan..
Mintak dijauhkan dari kite2 semua..
Mohon Allah lindungi anak2 kita dari perkara sebegini, jauh dari sifat perogol apelg manga rogol

zh-ena said...

tak sggp nak idup ngan si perogol

syareena said...

sgt tdk patut itu lelaki....

ni kes otak tak betul kut.


minta dijauhkan dr kita semua ek?