Apr 30, 2009

i 'm so sleepy


Arinie aku lambat masuk opis..
Malam tadi..aku tido ade ler brp jam jer..
lepas tu along kejut..(hah jgn sangka yg bukan2 ye..ehhehehe)
kami adahal..
berita gumbira buat kami semua..

walupun minggu nie aku sedikit sedih + down bz bagai..
tp ade jugak berita yang mengembirakan kami..
setelah sekian lama..alhamdullilah..
next entry aku citer

14 comments:

niza said...

kak..sy pun ngantuk....zzzzzzz...

@LiYaNNuaR said...

me 23456...

masviona said...

yg penting ada brita happy untuk kty...oklah tuh...saya pun tumpang happy gak lah...:)

zh-ena said...

berita gembira apa tu

mamaadam said...

kty finee pun nantok semalam jaga adam demam.. huh tak sabarnye nak dgr berita kty ni

Dakjaat™ said...

ooo ... tak sabar nak tahu ape reasonnya .. cepat! cepat ! hheheheh!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

apekahh berita gumbira itu k.ty..??

Ena said...

pe la bite hepi tu ek...
ko ske wat suspen kat atty...
mehla btau

~Eila @ Along~ said...

kakty, eila pun sama..eh..ade berita gembira..bestnya..eila plak yg suke..hehe

neezareef said...

kty...penat pn x ilang gak nih

ape agaknye berita gumbira tuh..

surprise je along

:. aYu .: said...

saya pun mengantukkat opis..huhu

Mrs LVoe said...

sha pun ngantukkkk

[-suziey-] said...

waa nape tu msuk lewat..nantuk gk nih..nk titon:p

Moralle said...

di dalam kesedihan, mesti ader terselit kegembiraan kan sis...take care :)