Apr 15, 2009

GILA

Petang Semalam Masa Aku balik keje..
stop kt lampu merah..ade leer mamat dalam kete waja nie..
yang dalam gambo tu...

yang buat aku tertanya-tanya
sebab kete tu goyang-goyang ..ngn pemandunya mcm bergoyang-goyang
menari ..menyanyi..tanpa hiraukan orang keliling..mcm orang gila jer gayanya..

aku pun selalu jugak nyanyi dalam kete
tapi takde ler over cam mamat depan nie..

lepas tu bila lampu ijau.
dia masih bawa kete ..sambil menari-nari.
jadi kete dia bawa mcm tak betul ke kiri ke kanan...
sampai ade yg hon..mabuk ke apa tah..aku lak betui2 belakang dia.

terus aku potong..tgk budak muda ar..
sorang je..ingat ade le awek ke sebelah dia..
cara dia bawak kete tangkap feeling dengar lagu..
bahayakan orang len..kot ko nak mati..sangat terjun je tasik cempaka..
tu pun belom tentu mati..hhehehee..

36 comments:

nenekrock said...

hahahhahaha
cerita kak ty
bat den guling2 cm terenggiling ketawa =D

goyang-goyang x tahan tuhhhh
siap pikir ado awek sebelah haaaaaa
kawan dh pk 18SL dh hakhaks

atty's said...

elly..hah ko pk len eh..wkakakakakka

DYLA said...

hahahha,
semangat dia tu tgh berangan masuk Af tu. bg la dia chan kak.

Faizah_Haris said...

kak ty..
hahaha...sib baik mamat tu sorang....kalo berdua dlm tu??....kalo faizah bw lori dok blakang kete tu..faizah honn kuat2 kasi dia terkujattt...hahahaha

atty's said...

dyla ~ kan masuk af..nak masuk anak wayang adition tuh..

asna cute said...

hahahahah apa dah mamat tuh.
mcm sengal ayam jer hahaha
baik g bwk kete lembu jer seng
xde org nak kisah hehehe

Yanie said...

apelh die tu...membahayakan je...

p-na mama oja said...

kty sempat laks snap2 pic lagi..huhu! klu dia perasan aduuss.. seram laks pk.. org x betol ni, biasa la cam2 dia leh wat...

ains said...

kak ty pasti... x da awek... mungkin kah awek nyer bukan di sebelah.. tapi diatas ribanyer,.... hahahhahahaa

atty's said...

faizah ~ tu ler kalo bawa lori mau aku hon kuat..sampai bergegar..kete..

asna & yanie..tu ler mamat sengal merbahayakan orang len jer.

pna ~ dia tgh asyik2..masa tu benti kt trafficlight..

ains..aah kan..tu tak pasan lak..

momguess said...

hoohoho...
sengal tulllll mamat tuuuu
kalo sy kat belakang die sure sy hornnnnnn sepanjang pejalanan, br gempakkk!!!! padan muko

Nurhayati said...

ishh.. seronok sangat dengar lagu sampai joget2 dlm kete pejadahnye... kalau nak sangat pegi la karoeke huhuhu

membahayakan pengguna jalan raya yang lain... mangkuk tul huhu :(

niza said...

mesti dia tgh dgr lagu goyang inul tuh...tu yg bergelek x hengat!!!hikhik

atty's said...

momguess..tu ler.pasal..ingat nak hon jugak..tp malas nak layan mamat sengal tu..

yatie..bawa kete terhuyanghayang..risau den..kang mati kebuluran lak..huhuhuh.

arpeggios said...

baru lepas pekena kot...
tu yang khayal lebih.

CuTeMiUt78 said...

feeling syok sendiri tu namanya kty..

Deqna said...

mabuk ker driver tu? Isy isy.. ataupun terlebih happy tu yg dok goyang dalam kete tu

neezareef said...

igtkan kete goyang ade drama ke..keh keh keh...

tp gila ahh nyusahkan org je kalo dibuatnya terover nari stering telebih paut sia2 je

rasp said...

dia tak dpt buat goyang inul dia buat goyang kete je tu kot :)

nURmALa mAZLan said...

wak....
bahaya lah..
kalau kita, dah maki dah dia tu..wakakaka

me, myself, cici and titi said...

isshh issshhh...membahayakan pengguna jalan yang lain...dah la P lagi tu

mEiZ AraNda said...

ngah syok tu kak layan lagu...;p
tu lupe dia berada di mana tu
hahahahha..;)

@t00neY r00neY® said...

ee..ngerinye

Mira said...

ingatkan keter t goyang sebab apa...rupa nyer pasal dengar lagu..mmg bahaya pada pemandu lain sbb dia mesti tak tumpukan perhatian.

sweethOneY said...

ahahha
jgn tataw
sy pun dh pk 18sx.. hahahaha

opssssssss :P

Dee said...

penah gak buat gini dulu masa muda2..tp bila berenti kat traffic lite je...xlah masa keta tu bergerak..bahaya..goyang2 kancil kawan sy..kehkehkeh..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

hahaha...sokak ati die smpai dlm kete pon nk tkinja2 ekk k.ty...

~Eila @ Along~ said...

hoh..goyang2 dlm kete..hehe..selalunya yg suke wat gitu....org I**ia jeee

eyyalinks said...

bahaye tu kak..lg2 dok blkang kte2 yg gile2 ni. penah kite dok blkang lori cm mamai2,jap ke knn..kiri..bek potong cepat2.

kuIna Jentayutiara said...

disco dlm keta tu...

LayarLara said...

kene drug gaknye..

Ena said...

mesti kes putus cinta tu..yg yg lepas tensen camtu ekekekeke

lieya shayunk said...

kty...ntah2 mamat sawan sorg2 lam kete tu tak...
tu pasal menggelupur sorg2 lam kete tu...muahaha....
membahayakan org d sekeliling tol la...nk sawan balik umah la...sawan la ko sorg2 kt umah tu...ekeke...

[-suziey-] said...

uish lain mcm je goyngnye tuh:D

Syima Syaz said...

kat keta dia ada tampal P.riang ria lah sebab baru semalam dia dapat lesen, pulak tuh bapak dia gi mane2 tak bawak keta.tuh jadi lain macam tuh...

PerantauSepi1306 said...

heheheheh gian tu.. nak nyanyi kat umah tak bleh.. dlm keter ade keroke gamaknya tu yg sakan ;p