Apr 15, 2009

GEMUK

aku taknak ar jadi gumuk camnie..
bila lah aku nak insaf nie..


Bila aku baca..kartun nie aku tersenyum simpul biawak + kambing..
wakakkakaka..padan muka aku....kena kat aku ler nie..
makan macam jin..lepas tu malas nak senam...senam skit..lenguh2 tulang lah..
lenguh kaki ar...

21 comments:

[-suziey-] said...

hahahaa...gerun nye baca kartun tuh..lg gerun tgk gbr tu:p

neezareef said...

selisih amit2 je dlm gambo tuh

mmg btl..skang makanan belambak2..kita suke mkn lak..tp mls senam...

atty's said...

suziey..tu ler..

neeza..itu aku lor..

Mrs LVoe said...

alamak trasa la atty hehehe.. takut la jadik camnie

atty's said...

Lvoe..tu ler kty pun terasa yg amat nie..masih aku terasa..

lieya shayunk said...

hahaha....gelak besar sbbnye baca senyum kambing tu...
tetiba murung sbb tgk pom besar tu...takutnye...xnak la gemuk2 sgt...
bila nk kurus ni..kna diet lg ni...huuu...

honeylanz said...

ish..x anak sampai jd mcm dlm pic tu..huwaa..tp masih x insaf2 gak

rasp said...

kita sropa lah sis, niat dah ada tapi lum terlaksana :D yg penting tu niat hahahahahaha

syanis said...

alahai... minta dijauh kan

sEr0ja said...

uii...takot nyer..
sy ni dh ler tembam...huhu...
napsu mkn sedap je manjang..
napsu nk bersenam xde lak...
terok tol..hhuhu.

naik tangga nk p kelas pon sempot den..huhu...=P

atty's said...

lieya & honey ~ tu ler bila le nak insap

rasp & ain ~ tu ler..niat ade..ain jgn kita jdk gitu sudah..hehehe

seroja..jom kita sama2 senam.

Ena said...

wakakaka atty...
meh kiter pasang niat sama2 agar jgn gemuk camtu ihiks...

LeenA said...

sama lah kty...kene kontrol...

takot gemok 1, takot kene drh tgi 1..

sbb belah mak de ktrnan drh tgii...

1 lagik belah abah..saket urat kaki...adoiiiii

:: p R i n c E s S _ N :: said...

saye salah sorg y x suke bsenam...

Izan said...

kuat makan kurang bersenam tu saya la tu. minggu lepas bertekad tiap ari nak wat bangkit tubi nak buang lemak kat perut. smpi arini tak wat pun lagi. huhuhuhuhuhu

PurPle said...

diet kty, jgn x diet...
tp mmg susah nak turunkn bdn ni... adik nak turunkn 3kg pun belum tentu dpt wlupun makanan x leh best kt sini...

mummYaeesh said...

uish sexy nye gambar ni..i likeeee..woohoo!lalalala weeeee...

CATZ said...

uwaaaaaaa...tak nak camnihhhh

PerantauSepi1306 said...

aiyohh akak pun samooo.. nak kurus la lepas ni.. hmmm tapi nak kuat makan jugak.. jadi jawapannya.. senaman ngan kuat, tul tak atty ;D

CuTeMiUt78 said...

ish.. selisih je tgk org gemuk cam tu kan kak..

piayuco said...

saya pun isap kakty..... :-)