Apr 27, 2009

Ari Sabtu Bz




lepas dah bincang ngn mak..
kami pun kol maklong aku kat Balakong ajak pegi sekali..
jenguk Maktam.

jadi aku balik umah siap2 kan fir..bagai..
kol 2.30 pm kitaorg gerak ke Balakong amik Maklong lepas tu gie Klang..
laluan agak jem aritu..masa on the way..ade kereta peronda polis..
tgh kejar mengejar ngn satu moto..napa ..aku pun tak tau..

sampai spital dalam kol 4.00 gitu..
rupa-rupanya masa sampai..semua makcik/pakcik..nenek aku pun ade..
seronok...lama dah tak jumpa..sembang-sembang..tanya kabar..
aku ngn makcik/pakcik aku semua..dok tukar2 citer masing2..
pengalaman..masa bersalin..
kol 5.. camtu mak ajak balik.
singgah umah maklong..dulu..nak amik baju utk pakai masa kenduri..
tema kami kali nie..MERAH...fuh..glemer masing2 nanti..

kol 8 malam sampai Bangi..
lepas antar mak...tau ler umah mak sabtu jem.sbb ade pasar malam..
lepas tu aku nak beli barang skit..
kelam kabut..nak tgk AF..nak masak lagi..nasib lauk dah siap masak..tinggal panas kan jer..
lepas tu layan AF....tak sangka aril kuar..walupun aku tak suka dia..
ingat kan Yazed atau aishah yang kuar dulu....

keadaan baby...
baby dah okeh..
cuma baby still tak menangis...

17 comments:

arnirina said...

comei nye baby..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

comelnya..aduhai...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

k.ty..ibu N kate mase Yaya dlu die nangis..tp hek.hek..je ms kua tu..da lame br nangis btol..pasal..die nk ua..tp uri halang muke die...so..bile baby kua jgak...baby tminum air uri o ketuban cmtu...uri pecah...masuk icu Yaya dlu...DR kate da xde harapan sume..tp alHamdullillah...berkat doa..sume sLamat...k.ty..try laa amek air kt darus syifa ke..wat sapu2 kt baby tuu...

kuIna LadyInRed said...

tome tome.. mcm saya masa baby dulu..
la nie baby tua dah..

~~ciklinn~~ said...

aduyaii comellnyer baby..

wah sibuk yer kak yatt...saya pun sama..so hari nilah hari saya mengemas.... huhuhh

Hezesuze said...

alhamdulillah..baby da OK...syukur...

nenekrock said...

hermmm sian baby ni
xpe selagi boleh ikhtiar kita ikhtiar je eh kami doakan je semoga semuanya selamat

Lina said...

comelnyer lahai... tak sabo nak bersalin nih...

momguess said...

cute nyer baby nie.

tu lah xsangka aril kuar....
huwaaaaa

Moralle said...

baby tu cute, hopefully keadaan baby dah ok ek sis :)

CuTeMiUt78 said...

uish.. baca n3 akak ni pun cam dpt rasa kebizian akak tu

~Eila @ Along~ said...

wahh....peminat AF rupanya kakty..cam iklan kat tv lak..masak cepat2 sebab nak tgk AF hehe..semangat kakty...

mummYaeesh said...

uiks..tak nangis!? tp doktor kata da ok kan...ok la tu!

tp risau gak kan..baby senyap jerk tak nangis!

Syima Syaz said...

comelnye baby...
saya suka sgt baby

Cik Wanie said...

ala,
cutenyer baby nie,
terasa mcm nak ada baby sendiri pula,
tapi kawin pun blum,
jgn kata kawin,
calon pun blum ada lagi,
hurm......

AINS said...

COMEL SUNGGUH LA HAI... BABY NYER.... TAPI NAPA EH X NANGIS... KER MMG BBY PENDIAM....

ct rahani said...

alhamdulillah yer kak bb dah ok.. amin..