Mar 23, 2009

u-wartawan@ Astro Awani

merupakan rancangan terbaru di Astro Awani, saluran 501 Astro. mengutarakan pandangan generasi muda terhadap pelbagai isu semasa yang mendapat perhatian dalam dan luar negara ke arah revolusi minda kelas pertama.
Ikuti siaran langsung di saluran 501 Astro Awani, pukul 10 malam. Anda dipelawa menghantar pandangan, komen, pendapat, kritikan (yang membina je) melalui mel-e (uwartawan.com.my) dan mengemukakan komen/pandangan melalui blogspot ini.
Anda juga digalakkan merakam sendiri laporan/kenyataan menggunakan kamera video atau hp serta dan kirimkan kepada kami melalui blog kami ini. Rakaman suara juga diterima.
Meriahkan-meriahkan la dunia kewartawanan anda...dari rakyat untuk rakyat...jadilah WARTAWAN RAKYAT. Sekian, wassalam.

**********************************

kenapa aku buat entry nie..ikuti citer aku
ari sabtu ari tu kan aku ade jumpa ngn bob awani..
aku ade ler berikan pandangan aku..jadiknya..aku sendiri tak tau ler aku kuar tv ke idak..
tapi ade le skit rakaman mengenai pandangan aku..yg Bob rakamkan..

masa nak rakam kelakor lah..
susah jugak..ngn fir kaco lagi..dia pun sebok nak masuk tv..
senarnya aku ade snap gambo masa kitaorg tgh rakam tu..
tp sudah didelete oleh fir..

jadiknya kalo nak tgk attyfir on air..saksikan u-wartawan setiap ari jam 10 mlm.
tu pun kalo ade muka den..hihiiihihhihi..



bersama Bob Awani..
Bob ni ade blog gak..nasib le ko peramah Bob..
sonang nak bekerjasama ngn ko..

23 comments:

neezareef said...

x sabo nk tgk kty dlm tvvv :D

~~ciklinn~~ said...

okess linntunggu.... nak tgokk ...chai yok kak chaiyokk

sitekateki | dD said...
This comment has been removed by the author.
sitekateki | dD said...

wah kak atty...
glamor la u lepas nie...
malatoppp lah...

Ena said...

wahhhh
glemer la ko nanti ek atty
ni yg wat aku nak otograp awal2 ni ekeke

bob chairell syafieq said...

thanks kak atty coz promo u-wartawan dalam blog akak yg meletop nie..hehe... nnt bob call bila dah ready tok on air k... doa2 la kuar tv gak..ahakz!!

akak pun apa kurangnya, mesra alam sangat, senang nk berkerja ngan org mcm akak nie..hahaha

cheers!!! =)

rasp said...

wah pames ames lah atty lepas nie :) nak autograph leh tak? *ihiks*

nURmALa mAZLan said...

wah!!!jeles nyer nak masuk tv..huhu
~~ nak autograph boleh x kak?

De' Sal said...

Hai...glamor abis le bila keluar tv nanti, kak sal tunggu ya.

Anie said...

kty masuk tv yer...tak sabar nak tgk

atty's said...

korang tunggu ler ye..taknak ckp bila..ehehehe..
andai kata ade sesapa tertgk..semua skrip.adelah disusun atur oleh astro awani dan kty sendiri..ekekeke..
takde apa2pun.saje je..tuh..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh....glemer k.ty psni...

juelee said...

wahhh akak akan masuk TB la neh.. Glamer gituuu.. saya akan tonton neh sambil gentel riben2 adehhhhh sedeyyy toi

juelee said...

wahhh akak akan masuk TB la neh.. Glamer gituuu.. saya akan tonton neh sambil gentel riben2 adehhhhh sedeyyy toi

Moralle said...

salam sis, aduh sis dah berkali-kali nak masuk sini tapi tak bleh, kenaper ek.....masuk-masuk ader cito sis masuk tv kah...alah kat singapore Astro tak leh dapat lah...kalau sis dapat rakam, tempek lah kat blog k....hehehe...

eya said...

udh glemer la akkku..cayok2

Lina said...

tiba2 lina rasa bangga...hehe...tahniah k.ty...kebaboom sok jgn luper...hihihi

yan said...

ceh cayalah kak ty!!!!

Catz said...

wah..gelmer ko..anaka beranak masuk TV...fuyooo...teringin nak tgk ni..

atty's said...

catz kalo ko nak tgk..ko cari ler.bila aku on air..

ct rahani said...

pas nie femes ar k.thy.. hehehe..

Dee said...

wah..gemerlah kty..nti2 sy tgk..isnin mlm kul 10 house..selasa mlm kul 9.30 - 11.30 ugly betty n desperate housewives..rabu mlm kul 10 csi vegas..khamis mlm leh tgk kot...n jumaat mlm..hehehe..

atty's said...

dee.tak yah ar tgk..malus je..