Mar 11, 2009

pengkalan balak - more picture

klik kat gambo kalo nak tgk ngn jeles..kot ade gambo den..mandi manda..ekeekekekek
*********************************************************************************

ade ler lagi saki baki ...gambo..
anak-anak aku yang tersgt ler happy ate..

aku selalu bawa bercuti dok ukur sopink compleks je kan.
kali nie kasi kelainan skit..kasi berenang-renang ketepian..
kot ade antara anak aku yang berbakat..jadi perenang

tp aku tgk ..adik mmg reti berenang..akak 2 ari 2 mlm belajau,..akhirnya berjaya buak kuak terlentang..jer..
Posted by Picasa

10 comments:

neezareef said...

wakakakak..
at least bejaya jgk dpt skill kuak lentang

~~ciklinn~~ said...

wah akhirnya berjaya juga akak yerk...kuak lentang pun kuak lentnaglah yg penting berenang..hahhah

CuTeMiUt78 said...

wah.. sungguh seronok.. ok la tu kty,dari tak tau kan

kin hashim said...

amboi...sonotnye berenang dan mandiu manda...

mummYaeesh said...

ni yg musykil ni...k.ty ada dua anak ek??fir ada kakak ek?nape tak letak gambar kakak kat header blog ni??(whoops! kiasu tul weols ni kan!)

IEYNA said...

kak aty ni ada pesanan drpd zam.. :)

dia kate ashraf pndi berenang coz ikut paksu dia yg gagah perkasa n teror berenang...hehhehehe :p

perasan je ek....

ina pn pandai kuak lentang je :)

lily lotus said...

ekekekee...oklah tu!

ct rahani said...

atleast tau gak kuak lentang.. klu sy kuak terselam leh ar.. ekekeke..

sweethOneY said...

teringat zaman study kt londang dlu :D

Catz said...

wah..siap kuak lentang bagai..
suka lah budak2 tuh ye..emaknya rajin bawak berjalan..
pengkalan balak ni kat Melaka kan??
huhuhu..bestnyaaaa..
anak pompuan ko dah boleh dipinang le atty...nampak dah mcm 19 tahun...