Mar 19, 2009

Orang Kenal Aku..Aku tak Kenal Orang itu..

Tajuk..ekekeke..
itu ler aku nak cakap.
masa pergi klinik..tertiba...datang seorang akak nie.
tegur aku ..lepas tu kitaorg sembang2 macam dah lama kenal

dan dia pun cakap, dia familiar muka aku..
dia cakap ler dulu dia duduk kat Blok C..
situ jugak lah aku duduk masa memula kawin dulu.
sah2 ar akak tu mmg kenal aku..aku jer tak kenal akak ituh..

dia cakap dia cam sangat muka aku..
cuma aku sudah gumuk..hehehehe..
borak-borak dia cakap ar dia jadi babysitter.
lepas tu aku cakap ar..elok ar tu leh ar tolong aku jaga fir.nanti..
kalo mertua aku g umrah bulan 5 nanti..dia okeh je.setuju..kami pun tuko2 no hp..

ade hikmah gak aku pergi klinik semalam..
dah le pagi semalam ujan punya lor lebat..
aku ingat malas nak pergi dah..lagipun surat mc..bukan bos nak tgk..

rupanya nak jumpa jiran lama...yang aku tak ingat dah..wakkakakka ..

11 comments:

neezareef said...

rajin dia tego kty wpn kty x leh nk recall dia sape

~~ciklinn~~ said...

ha dah senang dah tak payah pikir sampa nak jengukk fir pasni

atty's said...

za sampai ke sudah abis borak aku tetap tak kenal..

linn tu ler..leh masukan dlm list.penjaga ..

Idida Aziz said...

sib baik jumpe dia...ada gak bekap utk jaga fir nanti

lieya_latif said...

erm ade hikmah rupenye kak ty....bertambah lagi sorang yg leh kite mintak tlg nanti kan

atty's said...

tu ler ida ..lieya..ade hikmahnya ..

tasikmerah said...

aku pulak kalau jumpa org yg br kenal mesti diorg akan kata... macam pernah jumpa tp tak ingat kt mana.

aku syak muka aku ni pesen muka bersepah2 lah. ha ha.



.

[S]itie [B]Um [B]Um said...

faymes ek? =)

atty's said...

waakakak..golak aku baca comment dak merah nie

CuTeMiUt78 said...

sib baik dia masih kenal kty kan.. tu namanya ada hikmah disebalik keklinik tu kak

ct rahani said...

ok la kak jpe jiran lama.. lg pun sng akak x yah cari2 lg sape nk jaga fir nanti.. hehehe..