Mar 20, 2009

KLON..

Pagi nie aku g bfast ngn akak..
lepas tu nak tapaukan fir ngn adik nasi lemak..
sekali makcik yang biasa aku beli tu tutup lak gerainya..

jadi aku cadangkan kat akak.
pegi ler gerai kawan aku..
tapi aku taknak turun..akak je beli..

cakap ngn akak..ko rasa kawan mama cam tak ko anak mama..
akak jawab ontah ar..

aku pun tunggu je dalam kete..parking jauh skit dr gerai..kawan aku tuh..
tak lama lepas tu akak pun datang..
dia cakap..mama kantoi ar..
diaorg kenal..sesangat..

masa memula diaorg tanya akak diam jer.
lepas tu diaorg tanya nama mama..akak terus gelak..

nampak..nya kalo korang tengok akak..mmg leh cam itu anak..aku..hehehhee
aku malas nak ganggu kawan aku tu..tengah niaga..
sebab kalo dah start borak..mmg tak ingat ler memasing..tapi lama dah tak jumpa..
tak sembang..kalo aku lalu gerai dia..aku hon je lambai dr kete...

nanti ar geng..kita buat reunion ek..
leh jumpa-jumpaan..

7 comments:

p-na mama oja said...

ok laa...betol2 anak omak..hehe!! klu p-na suker jer..

neezareef said...

akak potostat kty la jwbnye

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. klu dah anak omak tu.. tetap sama kan..alhamdulilah kty dah sihat ya

ct rahani said...

mmg akak seiras beno ngan k.thy.. ke mana tumpahnya kuah klu x ke nasi.. hehehe...

Anie said...

memang ada iras lah kty

Dee said...

seiras ke kty? adalah tu kot..ke dia cam keta kty? hehehe..

sitekateki | dD said...

bestnya ader reunion2 nie...