Mar 24, 2009

Klinik Kesihatan

klinik kesihatan

sampai kena beratur amik no

aku dpt no 2002..
tapi aku No 1..tau..
masa aku tgh tunggu no aku dipanggil.
ade sorang nenek nie sian aku tgk..
terkial-kial dia tak tahu nak amik no mana satu..
walupun kat mesin no tu ade tulis..tp ye le nenek tu dah tuakan..mana le dia tau..
aku tak sampai ati..aku tolong tekan kan utk nenek tuh

lepas dah bayar rm1..aku pun tunggu ler
depan bilik nie..sbb nanti aku kena masuk bilik nie..
kena masuk bilik no 1..
lambat gak..dalam 1/2 jam/40 minit gak nunggu
walupun aku dikatakan no 1..

fir bhusan nunggu
fir : mama lambatnya ..jom g klinik lain
mama: bese le klinik kerajaan mmg lambat tunggu je jap.
fir : jom ar g klinik lain..
mama: g klinik lain kena bayau duit byk ar..
baru ler dia fhm napa aku tak gie klinik lain..
***************************
lepas abis jumpa doctor..
aku balik umah mak..makan ubat tido..sampai kol 1
gambar kat bawah time lunch hour..


**************************************
Pagi-pagi lagi aku..dah tercongok depan Klinik Kesihatan BBB..
company aku nie leh je g klinik mana pun,.
pakai duit sendiri dulu..nanti claim..
malas ar aku..dah tgh bulan nie..nak nunggu claim..lambat..

jadiknya Klinik kesihatan jer sudah..
senarnya company aku..kalo aku demam..
takyah tunjuk surat mc pun takpe.
bukan bos nak pun..tapi aku ikut..undang2..wakkakaka..
bila mc..mesti ade surat..tanda aku tak tipu..pekerja berdedikasi kan aku !!

semalam fir temankan aku..
akak kuar ngn member2 dia..itupun aku yang hantar kat umah kawan dia...
jumpa mak & ayah kawan dia..
budak2 sekarang kan leh kasi muka..sgt..
tu pun satu lori aku kasi nasihat..ko jgn nak pergi tmpt lain selain yang ko cakap..

nanti mama akan follow up..sekodeng ko..ate aku pun tak kerjakan..
supaya budak2 nie ..tau..takut skit..

6 comments:

neezareef said...

mmg kty g kinik kesihatan ni mmg ramai..tu yg mls nk tgg tuh

nak2 kalo dmm teruk mau pengsan br dpt jmpa doc gaknye

eya said...

x ok lg ke demamnye kak ty? sian akk

Big Mamma Bukhari said...

akak demam ke? sekarang dh makin sihat? rajin2 makan ubat tau..

Anie said...

kty cek darah tak?
risau denggi jer...

kajang skrg black area..denggi..

bob chairell syafieq said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Dee said...

sian kty..tp nunggu kt klinik kesihatan mmg lama..company sy pun gitew..tp sy still produce mc..tanda kita x tipu..hehehe..

betul kty..anak2 ni kita kena pantau..jgn caya 100%..sekali-sekala kena gak buat spotcheck..