Mar 27, 2009

I'M NOT A POSTwoMAN

aDE SATu client..
HAri isnin aku kol dia cakap aku ade post cek dia...seperti dia minta
aku buat..aku dah post cek tu ari sabtu..

lepas tu selasa kol aku..lom sampai lagi cek tu
rabu pun kol lagi..adoooi..penin ler pala aku..oooi..

khamis kol lagi..tanya..
sekali aku jawab ar..aku bukan postwoMAN..ler..mana ler saya tau..
bila nak dpt ko punya cek..masa dia kol tu kol 11am.

sekali dlm kol 2 pm.++ gitu.
dia kol...suh aku isu PO..lepas tu baru cakap..cek tu dah sampai..ekeeleh..
kan sampai tu ..kecoh jer..buat aku risau je..tapi aku tak risau pun.
kalo tak sampai aku isue cek baru..kan susah pun..cancelled je cek yg tak sampai tu..
buat le lain..kecoh je..

12 comments:

nenekrock said...

ye jugakkan
sabar eh kak aty
kalo dia call lagik
kak aty dtg ofis dia debik pale dia
=D

Ietams said...

gitu la selalunye,
kite pon ade terkene gak cenggitu

arpeggios said...

ye arr.. kekadang lambat sikit dah bising. Tak bayar terus baru tau...

niza said...

cancelled cek rugi seploh hengget kan...hehehe...mmg la kty...dorg ni kdg chase pymt cam ceti jek kan...asyik call jek tny pymt...debuusshhh kang baru tau!!hehe..

atty's said...

niza..aah kena rm10..

arpeggios..itu ler..mana le nak tau bila postman tu nak anto.

ietam..kena jugak ye.

mamaadam said...

ek eleh memang kecoh ah, bosan ah jumpe org cenggini

Anie said...

tak sampai kecoh...dah sampai diam jer yer.

CuTeMiUt78 said...

saja suka kan buat kecoh.. payah ler org cenggitu kan kak

Dee said...

nk cepat amik sendiri..xpun bank in terus..hehehe..

atty's said...

tu ler dee..tensi je asik koling2

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aduhaii...cian k.ty kiterr taO...

PerantauSepi1306 said...

desperate nak pakai rm kot.. tak pun kena kejan ngan bos dia.. hehehehe soba ya atty