Dec 7, 2008

semalam tak keje pun

semalam kan aku ade buat
entry..aku kena keje kan..

lepas tu aku pun bersiap le nak g opis..
ngn terus pakai lelawas..ate nanti balik
nak terus g kenduri kawen............

udahnya bila aku dah siap ..pakai baju
lepas tu........
nak make up tetiba..takde mood

aku pun sms bos aku.
ckp aku tak dpt datang keroje..
ade hel.

terus aku lepaking kat umah
kejut adik..
g kedai beli santan..ngn sotong,.
aku masaak nasi lemak ngn sambal sotong,

kol 9 siap2 nak g umah kenduri.
mak aku sebok kol..nak gerak ke umah kenduri kol 10.30..
bapak awal kan..
nasib aku tak keje..

7 comments:

Wanita Anggun said...

lorrr kty tk pi keje ke?
hahah... oklah kn...
mak akak pon dh ajak gi kenduri kol 10.30 hah...
kalo keje pon sejam 2 baik tkyah keje....

cendawanintim said...

bestnyer tak keje..arini kita keje lagi, semata2 tunggu ketupat yang di oder!

MAMA IQA said...

hep..biase je dia ponteng keje ye..nk kena dia ni..hehe~

moralle said...

salam sis, selamat hari raya aidil adha to u n family...

dilaOHdila said...

salam atty & selamat Hari raya Haji. Semalam (sabtu) gi tak kat Tasek cempaka? dengor kata ada Malaysia Of book record pasal ketupat gergasi kan?

Cik Zura said...

lho... leh jugak buat gitu... hihihihi

neezareef said...

sedapnye...nasik lemak sambal sutun..sib x de gambo..kalo x tingat2 je