Dec 2, 2008

pagi-pagi

fir baru beli kasut..sokmo jakun..asik pakai kasut..
kasut ni beli ari ahad aritu ..

tgk ler tu spek bagai


masa mak kol semlm..aku baru je selesai masak..
masak sambal udang..


pagi-pagi nie senarnya firdaus tak nak g taska..
dia nak duk umah..

mana ade sapa kt umah..adik jgn harap ler
nak antar umah nenek suh akak jaga.nanti sian lak nenek.
tak dpt nak rehat...

fir kalo ade nenek dia..saje le suh nek buat itu ini...layan dia je..
udahnya tadi antar gak g taska..

tu pun lepas banjer fir roti canai..

p/s : pagi tadi kol mak..mak cakap dah kurang..sakit..tp mak tetap taknak g spital..alhamdulillah lega dgr..

14 comments:

Sham Ummi Echa said...

wah..abg dpt kasut baru yer..
sdp sugguh smbal udang mu itew..
hope ur mother cpt sembuh..

atty's said...

thanks sham

syanis said...

org tua kan.... mcm tu la kak ty.. sssh nak g spital

neezareef said...

kty..spec kt kasut fir tu dia nk pkai gak ke.w.ahhh..eksyen yo bujang sowang nih..

siap upah roti canai tuu...amoiii

kena saiko skit mak kty tu...kdg pujuk mmg x jalan kan

:: p R i n c E s S _ N :: said...

kak..anta fasa4 udang itu..

cik r33n said...

kty,
tak bley thn ler tgk udang tu.huhuh..

Jasfyra said...

terliur tgk sambal udang tuh....
nk cikit..
amboi kemain melaram ngan kasut baru..pinjam leh?

neezareef said...

asik nk tgk je sambal udang tu

rasp said...

amboi fir, bergaya bagai tu nak ke mana..

pergh lazat tul tgk sambal tumis udang..terkecur i...

glad tat ur mum dah recovering.. tapi mmg pe'el org tua2 ni kan..sakit takut bebenor kita nak bawa dia ke spital :D

eYaNacOMeY said...

sodap ek lak aih..sambal udang tu.. mintak sket buleyy?? terliur da nie.huhu

Wanita Anggun said...

kty, kasik resepi kt den itu sambal udang....
akak boh santan skit tk?

ct lavender said...

k.thy.. terliur nengok sambal udang akak.. bila la vender dpt merasa masakkan akak nie.. hehehe..

PerantauSepi1306 said...

semoga mak atty cepat baik ye... hmmm sambal udang atty nie.. terliorrr weh... yummmssss

CuTeMiUt78 said...

wah..kemain lagi fir ngan kasut baru erk.. siap ada spek mata lagi tu..