Dec 31, 2008

gi studio






sebab fir nak masuk sekolah tadika dah..
jadi cikgu nak 2 keping gambar..

1st time bawa fir snap gambo dia sendiri.seorg
kt studio..nasib dia beri kerja sama..

layan picture....jap je dah besau..anak aku yg kecik nie..hehehhe..
macam tak percaya je...tak percaya!!!

12 comments:

♥.misz luna.™ said...

wah...
akhir nye fir dh ade pix paspot die..

huhu..
bahwasenye..
percaye la anak akak dh beso..
hehe..

Snow Peace a.k.a WaWa said...

Muka fir mainten cool jer...hehehehe

neezareef said...

ewah firrr...siap ade gaya lain lak..hehehehe

p-na mama oja said...

siap posing2 tuh...mama dia lak jd cameragirl..hee!!

eYaNacOMeY said...

semangat anak akk si fir neyh..

tuelaa.. mase cpt berlalu kn?? jap jee anak2 dh beso.. cee wahh.. ckp mcm sy dh ade anak plak!!hikhik

:: p R i n c E s S _ N :: said...

alalalla...comey jerkk fir...

nurul said...

fir dh wat gambo pasport..
enceemmm jek dia kt gambo tu..

eedany said...

Posing sakan dia kan?

:)

ains said...

kak ty x percaya kah... anak kecik kakty udah membesar... cepat ja masa berlalu kan

Cik Puan Mimi said...

eh sama la kak, semalam kitapun baru jer gi kedai gambar nak amik gambar passport farhan.. untuk tadika jugak.. ntah apa rupa si farhan tu agaknya.. apa tak nyer.. tak reti duduk diam.. asyik dongak la, tunduk la, mesti senget benget rupanya.. petang ni baru nak gi amik.. nanti fir tadika mana kak?

CuTeMiUt78 said...

cute je fir... kejap je kan fir dah nak sekolah kan kak.. masa tu berlalu pantas...

Gieyana said...

mak dier pon jd cameraman gak ker? hehehe..