Dec 23, 2008

gi mandi sungai

memula fir takut..puas paksa...

lepas tu syiok ..over lak..




pagi kol 8 kuar umah..
g bfast dulu..lepas tu terus g sg tekala..

ade ler dlm 3 jam kat sg tekala..layan fir..
beh gak lama dah tak mandi sungai..itu pun tak puas ..senarnya.
tapi dah mengigil2..jadi kitaorg beransur lak ke kuala lumpur...

15 comments:

neezareef said...

wah mandi sungaii....classic tauuu

~~ciklinn~~ said...

hehheehehehehe fir takutnyer kak..samalah anak2 linn masa mula2 dulu..tapi skrg pantang jumpa...

alahai cutenyer linn tgok firr yg gebusss ini..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

beshh woo sg tekala..naseb bek br pegi..klo x mau ngidam...hiks...

rasp said...

bestnya mandi sungai..bila laaa nak pegi nie...

Umi_Aliesha said...

k ty..nih yg kat semenyih tuh kan? jauh ke dalam tak? kalo dekat bleh pi ..byk nyamuk tak..hiks! kang en haziq jd makanan plak...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

kalu anak kak rose nengok ni harus mengeletak ajak gi mandi kat saner

Anie said...

anie dah lama tak pi mandi air terjun..

last bawa qiesha sungai tekala masa umur dia setahun lebih kot..
esknya terus dia demam mcm kena kacau dgn benda tak elok terus tak berani lagi nak pergi..

p-na mama oja said...

behnya mandi manda.. dh lama x pegi... dlm plannig lani..cuti kn byk bulan nie..harap2 dpt pegi..heh!

Jasfyra said...

lama gila xp sungai tekala..last p sungai kt sungai chongkak..best ar..nk p ar nanti

ct rahani said...

k.thy.. beshnya mandi sungai.. sejak2 dh kawen tambah2 ader anak kecik nie dh susah nk gi mandi sungai.. huhuhu...

syok jer fir berendam tu.. hehehe...

atty's said...

cik lin..mmg besh.tu ler memula fir takut lepas tu..sukak..

N,rasp,pna,jasfyra,ct..tu ler beh..ni cam nak g lagi
rose..g ler..beh..alor rose pun baru je lepas manci sg..
umi ..takde nyamuk sg..
anie..tu masa kecik kot..kty masa kecik tak nah bawa fir..stat bawa thn lepas..

nurul said...

kt belah mane lah sg tekala nie...
selalu gak dengo2 org sebut..
tp tk dptku bayangkn belah mane kak...

wanie said...

best nye mandi sungai..wanie belum penah bawak irfan mandi sungai

eYaNacOMeY said...

sy xpenah smpi sg. tekala lagi..huhuhu

CuTeMiUt78 said...

wah.. bestnya mandi sg.. kat ne sg tekala ni kak