Nov 25, 2008

Terapi..



b

Budak-budak macam firdaus pun
pandai bhusan + borink kalo satu ari duk
terperap dalam umah..
bila dia bhusan ..dia ajak mama dia g jalan2..
tempat yang dia suka pegi..
tempat mainan ..yang ade juai keete..hotwheel..
dia palin suka..benda nie..kekdg tunggu dia pilih berjam2..
bila kita nak sopink brg len..pun jadi tak syiok.dia membebel je..
nie ler terapi utk firdaus..kalo nak kasi dia senyap skit.
sambil dia nengok2..siap tanya..tuh..
mama ade bawa duit tak..kalo kita kata takde..
nanti dia jawab..takpe..fir tgk je.
nanti gaji kita beli ye ma..


StickingOutTongue

14 comments:

rasp said...

pandai u ajar anak..tunggu gaji baru leh beli ek..mmg gud boy lah fir!

NONIE AZIZ said...

Heeee...sebijik macam Nurin...apapun dia tanya mama dah dapat gaji belum...huhuhu...memanjang i kata tak u....kekekeke...Atty kena tag ye...sila la jawab ye...

Wanita Anggun said...

yusry pon gitu lah kak..
kekdg tiap2 ari dok tnya ibu ngn abah dh gaji ke blom...
ade lah mende yg dia nk beli tu..

tigrismalaya said...

bagus laa ajar camtu kak..nanti my lil irfan nak ajar camtue gak..bukan hapa, takut nengok sesetgh budak tak dapat ape yg dihajati tergolek berguling meraung kat sopink mall...seram + nightmare..

Nurhayati said...

bagus betul fir nih.. memahami mama dia ada duit ke tak. i pun kena ajar zara bile dah besar nanti.. hehe

p/s: sronoknye kalau i ni dapat terapi(shopping) tiap2 bulan..hihihihi

wanie said...

bagus nye fir...tak memaksa suh belikan mainan...kalau ade duit baru dia suh belikan..good boy

Puan Iza said...

tu la kan budak2 sekarang nie....mesti nak masuk kedai menan...tapi fir nie bagus arrrr....tunggu mama dia gaji dulu baru beli...good boy :-)

ratna said...

bagusnyer anak bujang ni..siap kata tak per dia tgk jer toys tu yer.. tak per.. survey dulu yer..

HappyIrfa said...

salam atty..
budak2 skrg lebih berdiplomasi kalau nak sesuatu..zaman aku dulu,nak sesuatu takat pandang jelah..x berani mintak.silap haribulan kena bebel

Yatie said...

bebudak zaman skang pun pandai suruh tunggu gaji ek :p

madam CT said...

what a good boy..well behave ni..

madam CT said...

what a good boy..well behave ni..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

uhuu..bek nyerr fir....syg die...

CuTeMiUt78 said...

wah..bagusnya fir.. blh tanya dulu tu.. bijak2..