Nov 29, 2008

senyum skit..

TERSENYUMLAH
Renungkanlah! Bukankah orang yang memikat Anda adalah orang yang selalu tersenyum ceria dan menyenangkan ? Anda akan menemukan bahwa orang yang tidak Anda sukai pun akan lebih menarik bila ia tersenyum. Mengapa senyum mempunyai kekuatan yang besar? Sebab senyum mengisyaratkan cinta, mencerminkan penerimaan. Dan membuat orang merasa bahwa kita menerima mereka adalah salah satu cara yang paling efektif utk mempengaruhi seseorang.

kenapa aku buat citer pasal...senyum..sbb kekdg kalo kita g pasaraya ke kedai ke.pasarmlam..ke..atau ..org juai nasilemak sekali pun..dan tak lupa..kaunter2 customer service..post ofis..pejabat pedaftaran..bank...
bila kita berurusan..ade ke mereka tu semua senyum..dan mengucapkan terimakasih..
kekdg tgk ade yg muka..cam pisang benyek.kedekut tul nak senyum atau ucap terimakasih..berat betui mulut..



kucing ni pun pandai senyum...

jgn lak senyum camnie..buruks

senyum itu penawar segala penyakit..

jadik senyum ye.sapa2 tgh baca entry ni senyum tau..

16 comments:

♥.misz luna.™ said...

c.e.n.y.u.m

:D :D :D :D

green apple said...

tengok gak la jenis senyum, kalau jenis yang senyum cam joyah terjuih bibir sampai cecah dada, ko ada rasa nak senyum balik or nak boh penampar?

atty's said...

GREEN APPLE..KASI JEW PENAMPAR..KT DIA..TAK PUN LEKAP NGN IRON..HEHHEEHHE

mamaREDZHA@p-na said...

ayark!! ganas tu mai iron..jangan bahaya..kang x psl penjara 18thn.. kkekeke!!

★ Nu♥ℜul ★ said...

senyum smpai nmpk gigi c(;

:: p R i n c E s S _ N :: said...

senyummmmmm.......

rasp said...

:D senyum senyum sokmo :D

vagg. said...

kalo tgh marah.. org senyum kat kita pun jadi sejuk

Big Mamma Bukhari said...

senyum seindah suria, yang membawa cahya, senyumlah dari hati, duniamu berseri, senyum umpama titian, dalam kehidupan, kau tersenyum, ku tersenyum, kemesraan menguntum, senyum kepada semua, senyumanmu, amatlah berharga, senyum membahagiakan, dengan senyuman, terjalinlah.. ikatan..
wah.. hafal lagi lagu ni.. maklumlah.. masa kat sekolah dulu... rajin bt persembahan.. salah satu lagunya... lagu senyum nilah.. ehhe.. akak ada facebook ye? nanti t add ye...
tq bagi tips cara nak menjg anak2.. kalau rajin, bulehlah bg tips lagi ye kak.. sayang akak...

cendawanintim said...

comel jer kucen tu senyum..

aryllia said...

senyumlah..senyumlah..ha..hai..
cek mek molek..heeee..;)

[S]itie [B]Um [B]Um said...

senyum satu sedekah =)

Aleeya said...

he he senyum sokmo

neezareef said...

niza payah gak nk senyum tp skali senyum menawan tauu..wahahahaha

atty's said...

wahahha...pasan..

lie_nurulz said...

HEHEH..nurul senyum sambil ngah minum milo panas nih..:)