Nov 14, 2008

kena rompak lagi



Pagi nie masa beli kuih tuk fir..
aku dgr makcik tu cakap..
petronas yg dkt aku beli kuih tu kena rompak..
.sejak akhir2 nie..selalu sangat kan kita dgr..
pasal kes2 rompak merompak nie..
risau lak...kalo time kita isi minyak tu ..ade lak perompak..
jadi..hati-hati yer..skrg..apa pun kita buat..senantiasa ler berhati-hati..
petronas nie di fasa 1 kat belakang flat Nichicon..(betui ke idak eja)
pagi nie stesen ni ditutup..utk polis buat siasatan..harap tiada le yang cedera
atau terbunuh..

9 comments:

neezareef said...

kty..riso ek...yerla...mintak2 la dijauhkan time kita isi myk..jd isi myk tu time2 peak hr ke..ataupn kalo nk isi myk pg2 tu biola dah siang sket..

Zanna_MamaBatrice said...

mcm2 skang nie kan kak...
duduk umah pun jadi takut...keluar pun takut....

Snow Peace a.k.a WaWa said...

Kena rampok...ish..ish...

ct lavender said...

k.thy, ari2 lam paper pun ader kes rompak.. ngeri je bila baca.. mmg kena sntiasa berhati2 la...

nurul said...

petronas ni kt belah mane kak?
dkt ngn umah akak tu ke?

isk, skarg ni mmg ramai beno yg tukar profesion jadik perompak nie....kita la takut...seram btol..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

mtk2 djaohkn dr kte sume k.ty...

dilaOHdila said...

ooo tempat aku isi minyak selalu tu ke atty
baru jer gi situh semalam. Bila jadinya?

atty's said...

dilA..malam 13.nov

Catz said...

eh...menakutkan...now jenayah menjadi2 kan...bunuh sana sini...rempit sana sini...rompak sana sini..iskkk...kena hati2 ek..