Nov 5, 2008

Award from sis moralle


kty amik nie dari blog sis moralle..thanks ye..
semoga persahabatan kita didunia cyber nie akan kekal
sampai bila2..dan satu hari nanti kita dpt jumpa yer..

pada sapa yg masuk blog aku nie.sudi ler pulak amik yer..

hari nie aku bzios skit.
ngn pala aku toing-toing ..napa tah..
masa bfast makan nasi lemak..lps tu mcm bling2 dah mata ku..
byk ltk aji..kot..

jgn lupa ye baca entry aku yg kat bawah nie.masuk ler blog yatie kalo nak menang adiah

13 comments:

juelee said...

hehe boleh ke amek?

moralle said...

sis, yes insyaAllah persahabatan kiter akan berkekalan, love u, muachhhsssssss..........

atty's said...

jue..silakan..ye.

Ayong said...

mcm2 kita dpt kan di alam cyber ini..heheehe

Mieza said...

sdp nya nasi lemak...mieza cuma bole byg jer...huhu

mieza pun bole ambik award ni ker..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wah2...award lagikk...

Ena said...

kepala toing..toing ek atty ekekek
kelako la plak..
sapela sudi nak bg award kat ena ni ek..
tak penah dapat huhuhu

neezareef said...

kty..bleh ke amik ...

atty's said...

sila amik ye award itu ..wahai kawan2 semua..

ct lavender said...

akak.. dap nya nasi lemak.. vender lak klu makan sure ngantuks.. hehehe...

mamaREDZHA@p-na said...

wah... award lagik.. power2...hee!!
leh amik ek?? toche yer!!

CuTeMiUt78 said...

kakty, betul ke blh ambil award tu.. mekacih ya kak.. pasal kepala akak toing2 tu.. agaknya nasi lemak tu byk pak aji kot..

Big Mamma Bukhari said...

salam kak.. samalah t pun.. kalau makn aji lebih sakit kepala wooooo... sedap mmg sedap.. tp tulah.. kesihatan kena jaga jugakkan kak? dh besar anak dara akak ye? brp umur anak2 akak.. anak2 t.. adib 8 dan nur 6... brp umur akak skang? t 29..