Nov 2, 2008

AKTIBITI SABTU 1 NOV

balik kejee kol satu..aku terus basuh kete..
seblom tu g beli brg-brg nak masak, seperti biasa kena paw ngn fir..
topeng ultraman


ultraman 3...


nie le muka sebenar ultraman..BERTUKARRRRRRR





lepas kenyang makan nasi ayam.
kitaorg kuar kan kuih raya..
ade lagi skit..yg akak simpan tuk dia..nak makan,.
sambil layan tb..


*****************************************************

plan sabtu..aku nak jumpa kawan fp/blogger ct one..(takde rezeki lak )
maklong kol kata nak dtg rumah..kiranya beraya ler..
sebab..nya masa raya tak sempat nak beraya..
jadi aku masak nasi ayam jer..

9 comments:

kin hashim said...

comey si montel ni...heehe.. along nagn fir ni anak2 atty yer?

atty's said...

kin..along tu asben kty..fir anak..yg kecik sekali..
akak pun anak no 1..adik pun anak no 2

Mieza said...

sdpya nasi ayam tu...comel si fir pki topeng tuh...

WaWa said...

Kak..wawa pun memula cam da cnfirm je nak jumpa CT..tp last minute abg wa dtg plak...

no need to reveal said...

wah sedap tuh..nasi ayam..tengah2 malam pulak lapar ni..ke sebab period tgk makanan best jekkk heheheh

neezareef said...

gelak guling2 tgk fir betukar...keh keh keh...wah..sedap npk nasik ayam tuuuuuuuuu

Ena said...

adehhh
pasni leh ena mintak tlg ngan anak atty sebab dia ultraman kan ekekeke

PerantauSepi1306 said...

sedap nampak sik ayam tuh.. hehehehe fir leh geng ngan Aiman la sbb dia pun ske sgt otoman ;D

me, myself, cici and titi said...

ada kuih raya lagi heheheh