Oct 6, 2008

ziarah pusara & balik kampung

lepas solat raya , kitaorg semua pergi lak ziarah kubur
arwah abah dah arwah atuk along
lepas ziarah kubur pergi ler beraya 2 bijik umah..
umah kawan2 along..lepas tu kitaorg bertolak ler balik melaka..


di pusara


fir kemain lagi dia..


on the way nak ke melaka..
ade accident.masa ni baru lagi terjadi..
ade ler 2-3 org berlari..tolong..


bergambo ngn atok..


family mak usu along



petang raya pertama macam tu..
lepas pakngah aka adikipar aku sampai..
kitaorg bakar ikan..
adik ipar aku..bertolak dr bangi ke melaka..
pukul 12.30..sampai melaka kul 5 ptg..
jem giler..kat somban..


tekun hah..bakar satay

9 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

errr....N x ley tgk xcident gtu...trus mlayang rs nk pitam..lemah tol N...

Cyberwira said...

kekadang kita selau terfikirkan siapalah org yg accident tu..mcm manalah keadaan dia.. hidup ke mati...dan lantas kita berdoa agar semoga tuhan selamatkanlah mereka2 yng ada kat dalam tu..

cendawanintim said...

meriah..meriah gitu..

IdaShah said...

ngeri tul klu tgk org eksiden
syiokk nya bakar satay

neezareef said...

kty..masa blk dr kl ahad tu jumpa gak viva tebalik gitu br kena gak..ade lg org dlm kete tu..hubby ckp kalo xde myra mau dia benti tlg..sbb masa tu dh nk maghrib x jd..tp ade dah 2-3 kete benti nk tlg

SyahNur said...

bestnye bakar sate...

SALAM AIDILFITRI.. MAAF ZAHIR & BATIN... drpd: DAYINI & DAYANA

juelee said...

takot xcident tuh..sampai camtuh skalik kete die..huhuhu
selamat hari raya atty, semoga selamat segalanya...

moralle said...

wah meriah lah sis, ade bakar satay lagi, hmmmm beshhhh nyerrr...

PerantauSepi1306 said...

best membakar satay ye, panas2 terus ngap... syiokkk ;D

issshh seriau tgk accident tuh...