Oct 8, 2008

PULANG

Along tengah sibuk masukkan beg...
fir lak..bengang







sedih.ler tuu


ari raya ke tiga...dalam kul 4 petang lepas solat jumaat
kami semua bersiap-siap untuk pulang ke Bangi,
senarnya..kami pulang pun..sabtu tu akan kembali
semula ke Melaka..

Pulang sekejap je..aku balik..nak amik mak..aku
nak bawa lak datang Melaka..

Mak ngah fir ..ngn sepupu dia suh tinggal..je kat kampung
nanti malam leh main bunga api..sebab stock banyak lagi..

dia nak je tinggal..tapi nak ajak gak mama dia tinggai..
suh tinggai seseorg tak nak..

jadi ngn berat hati..ikut gak kami balik ke Bangi..

9 comments:

neezareef said...

fir tu rela ke x kty gambo disnap tu..kekekek....along tu dr blkg cam bujang trang tang tang...hehehe

Intan Rosnitta said...

Kty,

Kesian fir x ada kwn nak main bunga api... huhu

Raya haji nanti fir main puas2 tau!

:)

Mommy Lily said...

ala kesiannye fir... mama tk nk temankan main bunga api ye hihi

PuteriSatu said...

ala ciannyer fir..mama tak sporting aar...kan..kan...mai sini main bunga api ngan Aqilah..mesti seronok...kan.kan..

moralle said...

sedih lah fir sis, cian dier :)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

amboi2....kemain fir posing....muke siyess jerkk...

tigrismalaya said...

hehehe...muka fir cam kena paksa amik gambo jer...ye laa dia pua x puas lagi nak beraya ngan main bunga api kt kg...sian dia

lie_nurulz said...

alalala..ciannya kat fir..mama xnak tunggu fir main bunga api ye.Org amik gamba pun mcm xrela je fir..jgn cedey2 ye fir.

sweethOneY said...

hehe
mstla nak ikut maknyee jugak kan
stok bunga api byk lg kak? meh2 nk tumpang main