Oct 14, 2008

cat umah..





tengok ler tu betapa gigihnya akak ngn along mengecat umah..
aku tak campur langsung..malas..+ penat..
lagi pun akak yang nak sangat cat umah...
diaorang mengecat umah nie masa..raya ke 6 & ke 7...
nasib le tgh mengecat takde tetamu mai...kalo tak naya je..
senarnya tak tuko pun kaler nya..menten je kaler yg sama mcm tahun lepas gak..
cuma lebih terang je dr dulu..tu je beza..nya..

21 comments:

Akak said...

Salam Atty...

Rajin nyerr menegcat taim2 raye nih..

neezareef said...

lawo ler kaler tu mcm shocking pink ya kty

marinahunny said...

kty
meriahnye kalerr...

Umi_Aliesha said...

ha..thn depan bleh la minta tolong cat umah umi plak..hiks!

Wanita Anggun said...

kty, along ngecat umah brbaju yek...
kalo cik abgku bj mmg tanggal lah..hahaha...tu psl tadak snap pic dia mengecat umah ritu..sensored kak...wahahaha...

CuTeMiUt78 said...

wah..kemain lagi erk.. raya2 pun rajinnya mengecat umah..

Mieza said...

cantik kalernya...cam kaler IKEA jer...mmg smgt raya along tuh...:D

:: p R i n c E s S _ N :: said...

rajennyerr cat uma....kalerr fancy..suker2...

Anie said...

wah...cat uamh yer...anie pun igt nak cat tahun nih tp tak gak buat...banyak menda tak buat kat umah anie tu lagi..pintu kabinat pun tak terbuat buat...tu lah hubby ku bz sokmo

Ayong said...

salam kak ty...chantek gak kaler tu kan...

jom tlg cat umah yong tahun depan! :)

tigrismalaya said...

gigih nyer mengecat uma time2 raya..syabas...

Being Normal said...

cat umah nie letih, mmg tak larat, tu yg upahkan org jer, tgk diorg buat mcm senang tapi payah

Ena said...

wahhhh
rajinnye mengecat umah...
ena bertahun2 planning nak chat tapi tak berkesempatan ekekeke

lie_nurulz said...

betul2 semangat tu nak cat rumah..
seb baik xde ttamu dtg ek kak..

syanis said...

huh lawa dah umah kak ty

Intan Rosnitta said...

Color tu cun la Kak Ty!

:)

~Eila @ Along~ said...

wah..merah..i like! hehe...wah..rajin anak2 akak mengecat..kalo eila pun sama malas cam akak..hehe

Lina said...

wah atty, cat umah lepas raya ek... tp kaler cantik...

moralle said...

wah sis painting during raya, very sweet the colour :)

PerantauSepi1306 said...

warna merah tu memang besh kan atty... shantekss jer ;D

Eya said...

meghahnye mak ngah..
cantek2..sukeeeeeeee kale tuh.
umah ni kt mn ye?