Oct 16, 2008

Beraya

fir pinjam basikal orang...

ceh berangan buat drift


akak ngn anak buah k.ina..


lepas abis semua kawan akak datang beraya
aku pun pergi ler umah kawan aku k.ina..kat kajang..
senarnya aku main redah je...tah dia ade lagi ke idak duk situ..

nasib maasa aku sampai ...dia mmg tengah lepak2..
jadi kitaorg berbual panjang le..sebab setahun sekali je berjumpa..
tu pun aku yg cari dia....yo lah...faham keadaan dia..susah nak bergerak ..
jadi babysitter....ngn no transport lagi...

9 comments:

Akak said...

Salam Atty's....

Amboi seronoknya Fir dok buat aksi drift dia tu, ni dah boleh masuk xtreme game dah nie..

neezareef said...

wahahah fir...comel je duduk kt seat beskal blkg tu..dulu time2 blk skolah agama main beskal gitu ler..whaahhaah..

ct lavender said...

amboi fir.. sonok nampak main beskal tue.. siap nak drift tue.. hehehe...

PerantauSepi1306 said...

gerek seeehhhhhh ;D

no need to reveal said...

br perasan ..mukak akak tu cam muka atty...memang seiras la..:)

syanis said...

huhu.. praktise... jgn x praktise... leh jadi pelumba moto nnt

Lina said...

k.ty...akak tu cam bayangan masa muda jerk...

mamaREDZHA said...

fuiyo... sonok nmpak!! bersunguh2 tuh... cayok2... harap2 usaha gigih Fir tu membuahkn hasil in future..hehe!!

Cyberwira said...

kak.. cuma ada satu perkataan je yg cyberwira nak cakap.. MELETOPSSS!! HEHE